wlasnie w tym problem ze nikt nei probowal tzn nie probowal z silnikiem z legacy bo mk1 z silnikiem z wrx istnieje w trakcie postepowania prac bede wklejal zdjecia a juz za 2 tygodnie 1 etap czyli wymaina zawiechy z tylu na probe
Generalnie pomysł jest ciekawy i jeżeli wyjdzie przyłaczę sie do gratulacji...oczywiście jeżeli wyjdzie w rozsądnych pieniążkach, bo za mnóstwo pieniążków to można zrobić wszystko...bez wyjątków (w granicach rozsądku).
Tylko cały czas tłucze mi sie po głowie pytanie: po co??? w jakim celu?
nie widzę po prostu w tym żadnego sensu:
bo:
1. Moc ... to nie ten silnik i istnieje mnóstwo silników niekoniecznie grupy VAG mocniejszych , tanszych w obsłudze i częściach zamiennych i łatwiejszych do dopasowania.
2. Moment... tak to może być powód...aczkolwiek to dalej nie tłumaczy takiej inwestycji w zwykłe 1,8 w bokserze(patrz pkt 1.)
3. Gang silnika tak to może być jeden z powodów , aczkolwiek chyba łatwiej wsadzić VR6 VAG i równie ładnie "buczy"
4. REalizacja pomysłu zrodzonego kiedyśtam i cheć bycia PIONIEREM... tak , to popieram , tylko czy to jest warte każdej wydanej złotówki na ten utopijny projekt.
Ja czaję , że gdyby to była subaryna turbo to można kombinować bo jest o co walczyć,
ale nawet jeżeli ten motor miałbym za darmo to wolałbym go sprzedać i za te pieniązki można nabyć wypasiony motorek z gr. VAG.
Gratuluje zaparcia ale radziłbym sie jeszcze 14 razy zastanowić...oczywiście całe te w dywagacje w/w to tylko moje prywatne zdanie i nie należy sie tylko i wyłącznie nim podpierać w dalszej realizacji pomysłu.
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Sob Wrz 10, 2005 19:25
Swap jest tylko sensowny, jesli wkladamy najmocniejsza jednostke danego producenta
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
hmmm czy ja dobrze rozumiem?? 1.8 chcesz wsadzic ot tak poprostu bo tak chcesz?? Poczytak co mozesz tam upchnac z jak najwieksza moca dowiedz sie popytaj ludzi ktorzy cos takiego robili i bedziesz wiedzial co za najnizsza kaske i najmniejszym ingerowaniem w autko da sie upchnac do ciebie a zarazem z jak najwieksza moca.
Nie sztuka wydac kupe floty na cos z czego nie bedziesz zadowolony po skonczonym sezonie. sztuka wydac ja madrze i byc z tego zadowolony.
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Nie Wrz 11, 2005 06:07
krystianITR napisał/a:
Swap jest tylko sensowny, jesli wkladamy najmocniejsza jednostke danego producenta
Z tym sie zgodze i powinienieś ten post przeczytać 100 razy i ten temat powinien być już dawno zamknięty , bo takie gdybanie wsadze może to albo tamto to nie ma sensu może wsadz silnik od ciągnika Lamborghini i będziesz miał tyle koni i momentu obrotowego że jak wsiądziesz do tego samochodu to stracisz zmysły
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach