Mam w tej chwili przelotowy wydech + koncowy basowy tłumik Vega...mysle nad zalorzeniem strumienicy i wywaleniu koncowego tlumika...co z mocą, bardzo spadnie? I jak z dzwiekiem(bardzo glosno?) probowal ktos kiedys czegos takiego?
i nie smiejscie sie to jest powazna sprawa
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Auto: Audi 80 GT 5S, Audi A4
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Maj 2005 Posty: 351
Wysłany: Wto Paź 25, 2005 22:56
wiem ze jak sie wyjmie srodkowy i wybebeszy koncowy to strzela z rury ale z tego co pamietam to nie bylo az tak głosno
_________________ Audi quattro You will always be in my heart...
...:::Audi Usque Ad Finem:::...
Audi A4 Avant 1.9 TDi
Audi 80 Coupe 5S 1981 r. 1.9
Audi 90 B2 quattro 2.2 KV - sprzedane
VW Polo GT 1992 - sprzedane
Audi 80 B4 2.0 sedan - w rodzinie
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Wto Paź 25, 2005 23:57
Rysiu a jaka masz średnice tego wydechu?jak taka co widziałem ostatnio u Ciebie to wybacz ale to Ci zamula samochód zwieksz srednice wydechu wsadz struminice ale nie wyrzucaj ostatniego tłumika bo niewytrzymasz, bedzie tak glosno...takie moje zdanie
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 00:27
Wsadz strumienice a ma filtr stożkowy ? Strumienice ludzie naogół instalują w miejsce środkowego tłumika albo 75 cm od kolektora,t o taka mała rada A i nie wywalaj ostatniego tłumika bo nie wysiedzisz
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Strumienica to przede wszystkim zweżka. I jak każda zwezka tnie osiagi na wysokich obrotach. Chyba że jest superfantastycznie dobrana do silnika i charakterystyki wydechu oraz umieszona dokładnie na odp długości rezonansowej (jak w większości wypadków) głównie szkodzi.
zamiast 30mm wsadz 40-45mm a nad strumienica bym sie nieźle zastanowił słyszałem wiele opini ale wydaje mi się że nic nie daje.Jak wywalisz ostatni tłumik to moze warcećććććććććććććććććććć wiec lepiej nie rób tego
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 10:14
Jest ryzyko jeśli strumienice wsadzisz w dobry miejscu to usyskasz przysrost mocy ok 8-9km , bo nie zakładam że masz powyżej 150km gdzie przysrost jest ok 12-15% to samo jest z momentem obrotwoy że lepiej będzie szedł na wysokich obrotach , a rureczki 45mm dobre odprowadzanie więc looZZ a spararki nie mam
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 12:51
wysek^^ napisał/a:
Jest ryzyko jeśli strumienice wsadzisz w dobry miejscu to usyskasz przysrost mocy ok 8-9km , bo nie zakładam że masz powyżej 150km gdzie przysrost jest ok 12-15% to samo jest z momentem obrotwoy że lepiej będzie szedł na wysokich obrotach , a rureczki 45mm dobre odprowadzanie więc looZZ a spararki nie mam
Przeparszam ale chciałem powiedziec.. 8-9KM
Rysiu temat o strumienicach BYŁ poszukaj dobrze, poczytaj ..
Stożek zamontuj umiejetnie, żeby nie było przy okazji załamań powietrza hamujacych dolocik i zarazem poboru cieplejszego z silnika.. Jak to ma w 90% auta streetracerów:-)
srednica wydechu też powinna byc dobrana do parametrów auta..
Zapomnijcie o strumieniacach.. Je naprawde trzeba dobrze dobrac i zamontowac żeby spełniła swoje działanie i wymagania Rysia..
Pewnie zakonczy sie na montazu w pierwszym lepszym miejscu ..
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 12:58
Vesti napisał/a:
wysek^^ napisał/a:
Jest ryzyko jeśli strumienice wsadzisz w dobry miejscu to usyskasz przysrost mocy ok 8-9km , bo nie zakładam że masz powyżej 150km gdzie przysrost jest ok 12-15% to samo jest z momentem obrotwoy że lepiej będzie szedł na wysokich obrotach , a rureczki 45mm dobre odprowadzanie więc looZZ a spararki nie mam
Przeparszam ale chciałem powiedziec.. 8-9KM
Rysiu temat o strumienicach BYŁ poszukaj dobrze, poczytaj ..
Stożek zamontuj umiejetnie, żeby nie było przy okazji załamań powietrza hamujacych dolocik i zarazem poboru cieplejszego z silnika.. Jak to ma w 90% auta streetracerów:-)
srednica wydechu też powinna byc dobrana do parametrów auta..
Zapomnijcie o strumieniacach.. Je naprawde trzeba dobrze dobrac i zamontowac żeby spełniła swoje działanie i wymagania Rysia..
Pewnie zakonczy sie na montazu w pierwszym lepszym miejscu ..
Owszem chodziło mi o KONIE MECHANICZNE Podzielam zdanie przedmówcy Rysio zamontuje strumienice byle gdzie więc lepiej tego nie robić
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 13:05
Wiesz wysku znane sa mi przypadki NP Seata Ibizy Cupry gdzie cały wydech KPL daje moc ok 20-30KM do serii.. ale strumienica 8-9KM? Sorka ale
U rysia jest to niemozliwe bo mu pierscienie wypadna przez ta strumienice przy takiej mocy ..
Silnik doprowadzic do serii..
Założyc wkładke lub zamontowac profesjonalnie stożek+osprzęt.. zbudowac wydech od podstaw przelotowy z jakims tłumikiem dla mniejszego hałasu i .. zapier.. w Piatki.
Strumienica to przede wszystkim zweżka. I jak każda zwezka tnie osiagi na wysokich obrotach. Chyba że jest superfantastycznie dobrana do silnika i charakterystyki wydechu oraz umieszona dokładnie na odp długości rezonansowej (jak w większości wypadków) głównie szkodzi.
Zgadza się, pozatym i tak wszyscy wkłądają strumiennice w miejsce kata, więc jest kupa.
wysek napisał/a:
Jest ryzyko jeśli strumienice wsadzisz w dobry miejscu to usyskasz przysrost mocy ok 8-9km , bo nie zakładam że masz powyżej 150km gdzie przysrost jest ok 12-15% to samo jest z momentem obrotwoy że lepiej będzie szedł na wysokich obrotach , a rureczki 45mm dobre odprowadzanie więc looZZ
Zapomnałeś napisać , że takie przyrosty występują, gdy w komplecie zamontujesz również magnetyzery.
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Paź 26, 2005 16:37
Dzieki chłopaki wyśmialiście mnie i wogóle aż strach coś pisać dodam że Supra Neodesigne ma dzięki dobremu układowi wydechowemu aż 50 KM więcej ja już nic nie pisze bo sie śmiejecie ze mnie
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach