Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 08:01
ale jak napisal Neo sa bezmozgami nie nie wzieli tego pod uwage, zreszta to nie Twoja sara zostanie na asfalcie wiec jak to mowią u Wujka - Ale nie przejmuj się
Auto: VW Golf V 2.0 TDI DSG
Skąd: Czuby Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 29
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 11:43
sHaQaL napisał/a:
A propos kiedy part 2 filmiku??
Na ten weekend mam jeszcze za mało materiału, ale na następny coś przygotujemy
[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 12:47 pm ]
MACIOR napisał/a:
Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.
Może stanie się CUD???
Ale moim zdaniem hybryda Carbon/Kevlar jednak to wytrzyma... Za metalowe części auta nie gwarantuję!
Na ten weekend mam jeszcze za mało materiału, ale na następny coś przygotujemy
[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 12:47 pm ]
MACIOR napisał/a:
Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.
Może stanie się CUD???
Ale moim zdaniem hybryda Carbon/Kevlar jednak to wytrzyma... Za metalowe części auta nie gwarantuję!
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 23:18
hmmm powiadasz kewlar??? ale z tego co mi wiadomo kewlar ma pewne procesy technologiczne dzieki ktorym osiaga swoje wlasciwosci od wysokiego cisnienia po temperature jak chcesz wsadzic boki pocietego auta do autoklawu? oczywiscie ja sie na tym nie znam ale ciekawi mnie to bardzo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI DSG
Skąd: Czuby Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 29
Wysłany: Pią Mar 02, 2007 10:21
V-MAXXX napisał/a:
hmmm powiadasz kewlar??? ale z tego co mi wiadomo kewlar ma pewne procesy technologiczne dzieki ktorym osiaga swoje wlasciwosci od wysokiego cisnienia po temperature jak chcesz wsadzic boki pocietego auta do autoklawu? oczywiscie ja sie na tym nie znam ale ciekawi mnie to bardzo
Wysokie ciśnienie i temperatura do tego nic nie mają. Pomyliło Ci się z przetwarzaniem tzw. pre-pregów. W skrócie: ciśnienie + próżnia jest po to żeby dobrze docisnąć materiał do formy. Temperatura po to, żeby aktywować proces polimeryzacji żywicy. W pre-pregach kupujesz materiał (np. carbon) już przesączony żywicą z utwardzaczem - przechowuje się je w większości przypadków w lodówce - reakcja jest zatrzymana.
Robi się to w takiej maszynce:
W internecie jest pełno informacji na ten temat.
My to zrobimy inną metodą, bo nie mamy takiej maszynki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach