FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Tniemy Suprę...
Autor Wiadomość
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 06:40   

Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.
_________________
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 08:01   

ale jak napisal Neo sa bezmozgami nie nie wzieli tego pod uwage, zreszta to nie Twoja sara zostanie na asfalcie wiec jak to mowią u Wujka - Ale nie przejmuj się
_________________
o_0
 
 
NEO 
Widać, że się stara


Auto: VW Golf V 2.0 TDI DSG
Skąd: Czuby
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 29
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 11:43   

sHaQaL napisał/a:
A propos kiedy part 2 filmiku??


Na ten weekend mam jeszcze za mało materiału, ale na następny coś przygotujemy :)

[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 12:47 pm ]
MACIOR napisał/a:
Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.


Może stanie się CUD???

Ale moim zdaniem hybryda Carbon/Kevlar jednak to wytrzyma... :S Za metalowe części auta nie gwarantuję! :|
_________________
TNIEMY SUPRĘ :) http://www.youtube.com/watch?v=MBaBsGXlEX4


NEODESIGN - Car Plastic Surgery Clinic
www.neodesign.eu
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 17:17   

NEO napisał/a:
sHaQaL napisał/a:
A propos kiedy part 2 filmiku??


Na ten weekend mam jeszcze za mało materiału, ale na następny coś przygotujemy :)

[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 12:47 pm ]
MACIOR napisał/a:
Ja tam jestem Ciekaw co się stanie z tym "kitem" przy 380km/h. 5 czy 6 tygodni to zdecydowanie za mało by zbudować nadwozie które bezproblemowo wytrzyma taką prędkość.


Może stanie się CUD???

Ale moim zdaniem hybryda Carbon/Kevlar jednak to wytrzyma... :S Za metalowe części auta nie gwarantuję! :|



Pożyjemy, zobaczymy.
_________________
 
 
 
NEO 
Widać, że się stara


Auto: VW Golf V 2.0 TDI DSG
Skąd: Czuby
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 29
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 19:49   

MACIOR napisał/a:
Pożyjemy, zobaczymy.


Oczywiście
_________________
TNIEMY SUPRĘ :) http://www.youtube.com/watch?v=MBaBsGXlEX4


NEODESIGN - Car Plastic Surgery Clinic
www.neodesign.eu
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 23:18   

hmmm powiadasz kewlar??? ale z tego co mi wiadomo kewlar ma pewne procesy technologiczne dzieki ktorym osiaga swoje wlasciwosci od wysokiego cisnienia po temperature jak chcesz wsadzic boki pocietego auta do autoklawu? :roll: oczywiscie ja sie na tym nie znam ale ciekawi mnie to bardzo
_________________
o_0
 
 
toffi 
Widać, że się stara


Auto: mk3 1.9D
Skąd: Bazylianów
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 27
Wysłany: Czw Mar 01, 2007 23:23   

pospawa sie potnie przyklei na kropelke i bedzie
_________________
vw rulez
 
 
 
NEO 
Widać, że się stara


Auto: VW Golf V 2.0 TDI DSG
Skąd: Czuby
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 29
Wysłany: Pią Mar 02, 2007 10:21   

V-MAXXX napisał/a:
hmmm powiadasz kewlar??? ale z tego co mi wiadomo kewlar ma pewne procesy technologiczne dzieki ktorym osiaga swoje wlasciwosci od wysokiego cisnienia po temperature jak chcesz wsadzic boki pocietego auta do autoklawu? :roll: oczywiscie ja sie na tym nie znam ale ciekawi mnie to bardzo


Wysokie ciśnienie i temperatura do tego nic nie mają. Pomyliło Ci się z przetwarzaniem tzw. pre-pregów. W skrócie: ciśnienie + próżnia jest po to żeby dobrze docisnąć materiał do formy. Temperatura po to, żeby aktywować proces polimeryzacji żywicy. W pre-pregach kupujesz materiał (np. carbon) już przesączony żywicą z utwardzaczem - przechowuje się je w większości przypadków w lodówce - reakcja jest zatrzymana.
Robi się to w takiej maszynce:

W internecie jest pełno informacji na ten temat.

My to zrobimy inną metodą, bo nie mamy takiej maszynki :)

[ Dodano: Pią Mar 02, 2007 11:21 am ]
toffi napisał/a:
pospawa sie potnie przyklei na kropelke i bedzie


kropelka dobra na wszystko :spoko:
_________________
TNIEMY SUPRĘ :) http://www.youtube.com/watch?v=MBaBsGXlEX4


NEODESIGN - Car Plastic Surgery Clinic
www.neodesign.eu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam