Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 140
Wysłany: Nie Maj 06, 2007 20:02
ja miałem kiedys usiebie takie sprezyny zrezygnowałem z tego!!!fajnie sie jezdziło na zakretach ale i kazdy dołek nieruwnosc albo kraweznik był mój...!noi zawieszenie tez szbciej leciało,koncowki,tulejki itp.decyzja nalezy do ciebie?fakt ladnie autko sie prezentowało ale juz nieobnize nigdy furki,chyba ze nam drogi poprawia to wtedy jaknajbardziej
_________________ TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
Moim skromnym zdaniem zdecydowanie pogarszaja sie wlasciwosci jezdne auta
rysiu ch.ja sie znasz.
sprezyny twardsze zmniejszaja uginanie sie samochodu na zakretach, a co za tym idzie mozliwosc pokonania szybciej zakretu.
angel swoja audica przy 170 robil test losia. pieknie sie trzymala.
oczywiscie po zamontowaniu sprezyn komfort mocno sie obniza. ale cos za cos.
[ Dodano: Nie Maj 06, 2007 21:23 ]
zapomnialem dodac, ze ja sobie juz do samochodu do jazdy na codzien nie zamontuje sportowych sprezyn. za stary na to jestem by sie telepac po polskich drogach. gdybym mieszkal w niemczech to by mi nie przeszkadzaly.
Moim skromnym zdaniem zdecydowanie pogarszaja sie wlasciwosci jezdne auta
rysiu ch.ja sie znasz.
sprezyny twardsze zmniejszaja uginanie sie samochodu na zakretach, a co za tym idzie mozliwosc pokonania szybciej zakretu.
angel swoja audica przy 170 robil test losia. pieknie sie trzymala.
oczywiscie po zamontowaniu sprezyn komfort mocno sie obniza. ale cos za cos.
[ Dodano: Nie Maj 06, 2007 21:23 ]
zapomnialem dodac, ze ja sobie juz do samochodu do jazdy na codzien nie zamontuje sportowych sprezyn. za stary na to jestem by sie telepac po polskich drogach. gdybym mieszkal w niemczech to by mi nie przeszkadzaly.
to kierowca ma rzadzic autem a nie na odwrot a tak sie dzieje na serjnych amorach i twardych sprezynach...
faktem jednak jest, ze auto lepiej sie trzyma drogi, pod warukniem, ze mamy równą nawierzchnie
zreszta temat rzeka, wiec nie wiem czy jest sens dyskutowac...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Maj 06, 2007 22:19
same sprezyny to raczej lans ale -30 to marny lans... na naszych drogach same sprezyny twardsze sie nie sprawdzaja... jesli ma to jezdzic to musi byc jakis sensowny zestaw... na dobrym KITcie mozna bez wiekszego trudu jezdzic po miescie fakt ze twardy zawias jest dla twardych albo tych ktorzy chca wczesniej skonczyc prace i isc na rente na kregoslup
to kierowca ma rzadzic autem a nie na odwrot a tak sie dzieje na serjnych amorach i twardych sprezynach...
faktem jednak jest, ze auto lepiej sie trzyma drogi, pod warukniem, ze mamy równą nawierzchnie
zreszta temat rzeka, wiec nie wiem czy jest sens dyskutowac...
nie zauwazylem by punto mna rzadzilo. jedzie jak ja chce i gdzie chce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach