Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Wto Cze 19, 2007 15:09
zdrowe 1.8T powinno jechać więcej,ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika,miał wtedy jakies 45tyś kilometrów przebiegu,a 1.8T 225KM jechałem juz minimalnie ponad 250km/h i bede próbował to przy jakiejś okazji poprawić
oczywiscie te prędkości rozwijałem za granicami naszego państwa na autostradach :
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Wto Cze 19, 2007 15:43
bodek napisał/a:
kris, jak ma predkosc 216 max
Też mi sie wydawalo i sie tym nie przejmowałem, zresztą to nie temat do przejmowania sie tyle że już pare osób mi powiedziało że powinien polecieć troszkę więcej, ale jest kilka ograniczających go czynników jak np szerokie koła. Ogólnie nie ma tragedii.... tak lajtowo rzuciłem bo mam pare osób z paskami które latają troszke wiecej.
PS jest też duży pozytyw mianowicie spalanie, przy takim dzidowaniu myślałem że weźmie wiecej, a poniżej 160 raczej nie schodziłem. samochód spalił poniżej 10L jeszcze od czasu do czasu jechal z klimą no i był troche obciązony. Żeby nie było ze jestem bezmózgiem to dodam że wyższe predkości testowalem tylko i wyłącznie na dwóch szerokich pasach na czestochowę.
Uzasadniając moje wątpliwości Bodkowi i Szani dodam : wiecie jak to jest, masz to co masz ale chcialbyś mieć wiecej. Tak czy siak rozwialiście moje wątpliwości skoro jedzie tyle tzn ze tyle może, oleju nie bierze w miare ładnie pali wiec jest ok tyle że coś by człowiek dosłodził
zdrowe 1.8T powinno jechać więcej,ja passatem b6 1.8T 150KM jechałem jakies 233km/h według licznika,miał wtedy jakies 45tyś kilometrów przebiegu,a 1.8T 225KM jechałem juz minimalnie ponad 250km/h i bede próbował to przy jakiejś okazji poprawić
oczywiscie te prędkości rozwijałem za granicami naszego państwa na autostradach :
ja bez programu swoim b6 lecialem 220, z programem okolo 240(5) oczywiscie licznikowych,
i skrzynia konczyla sie powolutku... co do 216 golfowych to jakos tak niewiele;]
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Wto Cze 19, 2007 22:43
Cieq : tak agu 150 kobył
bezimienny : leci 220 ale anihu wiecej... tyle że auto było prawie pełne... ale i tak razem do tonażu pasata i tak by brakowało.....
Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
co do paska to o żadnym gifcie nie wiedzieliśmy,ale był naprawdę bardzo zdrowy,jak latali na próbę w serwisie to nie dowierzali że to 150KM,a droga była bardzo różna podobna jak do wawy
co do eski- chciała więcej ale ja nie chciałem bo była świeżo po kupnie czyt. nie sprawdzony zawias itp.,katalogowy vmax ma na pewno mniejszy niż 250km/h
Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
Pozdro
co do wyciecia kata i o jedenj sadzie pisalem juz na poczatku;-)
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Cze 20, 2007 09:36
cieq napisał/a:
Skoro masz AGU to nie widzę problemu żeby pozbyć się katalizatora i a) wspawać rurke (ważne żeby miała taką samą średnice) lub b) możesz też wybebeszyć środek i wstawić rurkę w obudowe.
Dopiero od 2001r. były w 1.8T 2 sondy lambda (jedna przed i druga za katem) i wycięcie powodowało wyskakiwanie przeróżnych błędów. W AGU jest jedna (przed).
Co to da? Na pewno troche odetkasz wydech ale nie licz na jakieś nieziemskie przyrosty mocy. Bedzie też nieco głośniej.
Z takich prostszych modów to możesz jeszcze wymienić dolot do turbiny na taki bez zwężki.
Jest jeszcze opcja żeby wsadzić większą obudowę przepływomierza ale z tym jest troche rzeźby.
Polecam http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Temat? Poprawienie chłodzenia seryjnego SMIC'a, tzw. "kiblo-kratka mode"
Co do v-max to 220km/h jest jak najbardziej spoko, katalog podaje 216.
dopiero teraz to zobaczyłem,nie jest to na pewno 210 albo 225KM,chodzi za dobrze i jest za głośne na serie ,wiec myśle ze 250km/h to dobry wynik szczególnie ze wydaje mi się ze jeszcze z 6-8km/h da radę wiecej
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
Skorzystam z okazji i zapytam:
Czy w Lublinie jest jakiś zakład który zrobiłby mi wydech z nierdzewki po całości 2,5"(DP 3") / orurowanie z kwasówki do FMIC'a ??? Czy jestem skazany na El-tec, Kwas-Met itp.? Liczy się precyzja wykonania (ma być profi robota) no i cena przystępna.
Z góry dziekuję za pomoc
[ Komentarz dodany przez: siwy: Czw Cze 21, 2007 22:38 ]
załóż nowy temat, śmiało, nie krępuj się, niech ten będzie do odmulenia wydechu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach