Auto: BMW E46
Skąd: Kraśnik Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 1
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 19:00 blos...
Witam. Ja jestem tym ,,kolegą z kraśnika'' mam Audi 2,3 NG 1991 .r.
http://www.audiklub.org/p...instrukcja+blos
Jeśli tego linku jeszcze tu nie było zapraszam do lektury. Po niej sam założyłem BLOSa A jeśli koledzy mają jakieś pytanka chętnie w miarę możliwości odpowiem.
Pozdro fanom 0000
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 21:13
maślak napisał/a:
mało sie na tym znam ale u mnie jest założo0na sekwencja więc blos mi raczej nie potrzebny. czyli za wolne obroty odpowiedzialny bedzie silniczek krokowy albo jakiś zawór od recyrkulacji spalin o którym czytałem na innym forum.
dokładnie tak tam bloss na ci Ci się nie przyda
skoro zdecydowałeś się jeździć na lpg bardzo rozsądnie że wybrałeś sekwencję
Hejka,
czytam czytam i czytam, ktos pisal ale chyba nikt nie odpowiedzial na taki problem...jesli slabo czytam to sorki...
mam 100 C3 1.8 gaźnik, "zwykłe" lpg - mieszlanik. Szarpie sie mocno szczegolnie przy niskich obrotach tylko na lpg, na Pb nie. zaplon mam nowy (oprocz swiec i kabli WN ale to podobno nie to). Instalacja byla regulowana w omawianym TRANS WAGu na łęczyńskiej, wymiana filtrow itp - dalej tak samo. co jeszcze zrobic? reduktor wymienie na dniach bo ma 5 lat , ale czy to to?
Wogóle to trans-wag łęczynska to niezly zaklad, dopoki sie nie trafi na tą czerstwą panią...
Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 218
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 18:51
Ja ostatnio dokonałem kilku zmian w swojej instalacji. Pod maske powedrował parownik dostosowany do silnika 140 HP (był 100 HP) a silniczek krokowy wylądował na półce w garazu (jego miejsce zajęła zwykła śruba) do tego doszła mała regulacja (we własnym zakresie) i 2,3NG pracuje na razie bez zarzutu. Wolne obroty na poziomie 900 RPM i bezproblemowe wkręcanie się na obroty wyższe. W razie czego mam już troche gratów do montażu BLOSA ale mam nadzieje, że obejdzie sie bez tego.
Ja ostatnio zabarałem sie troche za muchozol w moim A6 wyczyściłem mu mixer i uszczelniłem dolot tak aby nie ssał mi lewizny wymieniłem świeczki i kable WN i skończyły sie strzały. Jedynie co mnie teraz zastanawia to że obroty na muchozolu mam 900 a na pb ok 1000 - 1100 Czekam na jakąś podpowiedz bo na chwile obecną nie mam za bardzo czasu na dokładny przegląd tego bo składam nowy nabytek ojca A6 C5 2.4 V6 w której na razie ostro walcze z elektryką
Auto: AUDI 80 B4 Cabrio
Skąd: Zamość
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 13
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:53
mattey na gazie jak nie masz sekwencji zawsze beda odchyly i spadek mocy, gaz to gaz jedynie sekwencja jest godna polecenia bo autko raczej smiga bez roznicy zabardzo a w moim przypadku nawet na plus, kwestia instalacji miejsca jej zalozenia dobranie pod silnik, zuzycie jednostki napedowej elementow gazoliny itd, musisz rozkminic co ty tam masz i pojechac na jakies ustawienia i diagnostyke. pozdrawiam
_________________ ....cabrio xx.xxx zl, wrazenia z jazdy - bezcenne!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach