wałek 555 lub inny
głowica -3 -4mm lub więcej, większe zawory
obróbka gaźnika i większe dysze
wyważenie układu korbowo-tłokowego ew. wał z bisa
najlepiej nowy aparat zapłonowy lub elektroniczny nie wspominając o nowych świecach, kablach itp. zwróć szczególną uwagę na to, bo było już tak nie raz, że teoretycznie były mocne silniki a nie chciało jechać, dlaczego? o właśnie bo byly włożone np. 10letnie kable WN albo platynki w aparacie zapłonowym były poprzepalane itp. diabeł tkwi w szczegółach
tak jak czuczu napisał tylko nie strona klubowa ale forum fiat-furious... wyszukiwarka i masz receptę na zdłubane motorki do malana - odnośnie dłubanych malanów kopalnia wiedzy jest u nas na forum polecam
są tam niezłe wydumki z malana min. central 2.0 turbo
ja uważam w ogóle że lepiej jest wsadzić 900 cm od sejka bo silnik od malucha można przerobić wypolerować korby gażnik wypolerować na lustro splanować głowice usunąć prowadnice zaworowe wałek kałuża, odchudzić zamach i wywarzyć razem z wałem ,dolot powietrza ale to trzeba mieć dużo czasu i kasy bo taki silnik zaraz padnie 2 razy na torze 3 przegrzeje go się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach