Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:08 karoseria z Laminatu ??????
ja mam pytanko jak to jest rozwaizane prawnie jesli podloga ,silnik zawieszenie itp bedzie od innego samochodu a karoseria przeszczepiona z innego nie ma jakis przeciwskazan ?? da sie to zarejestrowac ?? jesli to bedzie powiedzmy 4x4 albo RWD a karoseria z samochodu FWD ?
i jeszce jedno pytanko czy mozna wykonac cala karoseria z laminatu i zamocowac na samochoddzie(np maluch z odcieta karoseria ) z klatka ktora jest zamocowana i przysapwana do podlogi i na to nalozona karoseria z laminatu i zamocowana odpowiednio czy to bedzie spelniac wszystkie przepisy ?? czy bedzie pojazd dopuszczony na ulice ?? jak z numerami nadwozia..?
dziwne pytania ale moze ktos pomoze chodz troche z gory dzieki za odpowiedzi
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:36
jezeli samochód przejdzie przegląd techniczny to zarejestrujesz go jak SAM. I chyba do tego typu przeróbek potrzebne bedzie oswiadczenie rzeczoznawcy ze auto nadaje sie do ruchu.
hmmm czyli wiekszych przeciwskazan nie ma a jak z numerami nadwozia ?? trzeba przebic na laminatowa bude czy jakas tabliczke wyrobic z numerami ?
i taka bude z laminat uzastowosac do calego nadwiozia z innego samochodu? bo podwozia BMW czy cos 4x4??
np: wywalam cala bude z BMW albo co z 4x4 zostawiam sam szkielet podloga silnik itp i nakladam na to bude z lanosa( czy innego samochodu ) i rejestruje jako SAM ? i smigam normalnie po drodze ?
no hcodzi o koszty tutaj tylko pytalem jak to prawnie wyglada
jak nie laminat to zwykla buda moze byc chodzilo mi o zmiane budy w sacmohodzie :) , np buda z trabanta bedzie na 4x4 podwozia audi czy cos podobnego ... albo maluszek czyli robie wszytko rzeczoznawca ... ??? ale 5 tys ?? zatwierdza ze wszytko git i moge rejestrowac ? ?
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 14:35
gra niewarta świeczki ... lepiej kupić Tigera i go "przebudować" lub wybadać jak je rejestruje producent
na wszystko są kruczki i sztuczki ... podobnie jak na zarejstrowanie auta jako POMOC DROGOWA ... też niby trzeba ekspertyzy opinie rzeczoznawcy a tu guzik
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Jak się napaliłeś na coś lekkiego to tylko konstukcja rurowa i na to "buda" z laminatu, lub tak jak mówi Paweel tylko zamiast Tigera to szukałbym jakiejś innej repliki Lotusa 7 w UK.
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 07:32
myślałem że ty chcesz przebudować jakieś auto na ramie przebudowa auta o nadwoziu samonośnym bmw i odcięciu z niego 2/3 elementów zakfalifikuje jego podłogę na szrot sama podłoga nie ma żadnej sztywności(ale to wiesz),żeby usztywnić to trzeba zbudować jak mówiłeś ful wypas konstrukcję rurową ale wtedy to juz całkiem lipa bo łatwiej i szybciej bedzie zbudować zupełnie nową konstrukcję kratownicową niż wzmacniać podłoge
STOP DYSORTOGRAFII Pisz tak by inni mogli Cie ZROZUMIEĆ! Zanim wyślesz posta PRZECZYTAJ GO! Jesteś dyslektykiem? nie umiesz pisać po polsku? np. przeglądarka FIREFOX sprawdza błędy jak Word
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach