Auto: audi 80 b3
Skąd: Lubartów
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 6
Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 19:33
ja zmieniałem uszczelniacze zaworowe w audi 80 b3 1,8 90km- monowtrysk - za robociznę zapłaciłem 80zł ale robiłem to 3 lata temu u znajomego - plus części - uszczelniacze i uszczelka pod klawiaturę (groszowe sprawy około 50zł) Ale warto zainwestować - ogromna różnica - silniczek przestał brać olej, nie dymi. Od wymiany do wymiany oleju (10 tyś km) nic nie dolewam.
Ps. Spotkałem się z mechanikami którzy nie potrafią w tym silniku wymienić uszczelniaczy bez rozpinania głowicy więc poszukaj odpowiedniego mechanika bo narazisz się na koszty. Mój mechanik rozpiął rozrząd, zdjął wałek rozrządu i wymienił uszczelniacze bez ściągania głowicy.
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 22:03
piotrek2508 napisał/a:
Ps. Spotkałem się z mechanikami którzy nie potrafią w tym silniku wymienić uszczelniaczy bez rozpinania głowicy więc poszukaj odpowiedniego mechanika bo narazisz się na koszty. Mój mechanik rozpiął rozrząd, zdjął wałek rozrządu i wymienił uszczelniacze bez ściągania głowicy.
Auto: audi 80 b3
Skąd: Ryki
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 6
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 17:01
Tak jak już się dowiedziałem u mnie trzeba robić cały silnik czy uszczelniacze pierścienie itd nie wiem czy nie lepiej zainwestować w nowy silnik znaczy używany tylko jak go sprawdzić
Auto: Audi 100 C4 Avant
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 415
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 17:22
czeslaw napisał/a:
Tak jak już się dowiedziałem u mnie trzeba robić cały silnik czy uszczelniacze pierścienie itd nie wiem czy nie lepiej zainwestować w nowy silnik znaczy używany tylko jak go sprawdzić
Ja na twoim miejscu robił bym swój silnik. Przynajmniej bedziesz wiedział ze zrobiłeś to jak należy a nie kupisz sobie nastepny silnik który nie wiadomo w jakim napawde jest stanie.
Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 82
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 07:41
Witam
A co ci się dzieje, że musisz robić generalny remont silnika.
Sprawdzałeś kompresje, robiłeś próbę olejową przy kompresji, że trzeba wymieniać pierścienie, jaki maż przebieg licznika i jaki olej stosujesz
Kupować silnika nie polecam nie da się sprawdzić na sto procent czy silnik jest sprawny
Często dolewają motodoktora i wydaje się, że jest ok. dopóki nie wymieni oleju
_________________ Zakład Blacharsko Lakierniczy Mechaniki Pojazdowej
Lublin ul. Wertera 1 B 601-23-80-57
widze temat dla mnie tez mam w planach wymienic uszczelniacze zaworowe, bierze mi olej, czasem dymi. olej ktorego uzywam to lotos mineralny, mialem zmienic na polsyntetyk ale szwagier mi odradzil bo bedzie jeszcze bardziej pozeral olej niz ten co mam
przede wszystkim zmień markę oleju, lotos jest ok do tarpana a nie do audi też jeżdżę na mineralnym, ale na castrolu gtx 15w40... bardzo dobry olej, choć niezbyt tani
_________________ pranie tapicerki samochodowej
info na pw
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 13:53
suchy napisał/a:
przede wszystkim zmień markę oleju, lotos jest ok do tarpana a nie do audi też jeżdżę na mineralnym, ale na castrolu gtx 15w40... bardzo dobry olej, choć niezbyt tani
Dokładnie tak ja też zalewam castrol tyle że Edge 10 W60 mobila też nie polecam.
U mnie zaczęła się tłuc szklanka,też miałem już wymieniać ale jak usłyszałem cenę to sobie usiadłem za komplecik trzeba dać w moim przypadku prawie 3000zł plus robocizna,posłuchałem porady chudego 2.0 i gomeza i wymieniłem olej jak na razie cisza.
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 14:25
skoro temat zeszedł od gaźnika na olej to ja też mam pytanie...
...bo aktualnie leje shella 10W-40 czy zmieniać na pełny syntetyk mając przebieg 300tys km ?
ok, w nastepnym tygodniu bede wymienial olej i odstawie lotosa. zdam sie na Was chlopaki i zaleje castrola. tak to w zyciu jest...im lepsze tym drozsze
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 15:24
slaw86 napisał/a:
skoro temat zeszedł od gaźnika na olej to ja też mam pytanie...
...bo aktualnie leje shella 10W-40 czy zmieniać na pełny syntetyk mając przebieg 300tys km ?
możesz spróbować tylko nie wiadomo czy nie będzie ci brał oleju jak zalejesz syntetyka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach