Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 12:19
[quote="agrabsabi"]
PONURY napisał/a:
Szukam dobrego gaziarza który sprwadzi całą instalacje, przeczyśći co tam trzeba, sprawdzi wielozawór czy nie oszukuje itd. Najlepiej taki warsztat gdzie zrobią mi to od ręki i nie bede musiał dłuczo czekać na odbiór. W rozsądniej cenie.
ja polecam zaklad w klikawie za puławami. tylko jak mieszkasz w lblnie to bedziesz miał ladny kawałek drogi. kilku moich znajomych już tam zakładalo i zero problemów. tu masz adres i tel: 24-122 Gora Puławska Klikawa, ul. Puławska 81 , tel; 081-880-52-80, kom: 602808524, Mam nadzieje że pomogłem. pozdr
Pierwsza sprawa gaz musi być dobrze dobrany do każdego silnika drugie jest zima samochód będzie paliłwięcej mój pali teraz jakieś 16l po mieście jak sie nie wściekam jak troche dusze to i 20 gaz byłustawiany na łęczyńskiej po trzecie podstawa tro dobra stacja zgazem ja tankuje na orlenie i nigdy na ich gaz nie narzekam po czwarte wymiana filtrów to podstawa ja wymieniam od gazu co jakieś 5-6 tysięcy km a od powietrza co 8 tyś km.Jeżeli samochud strzela dusi sie na gazie a na benzynie jest ok może być filtr gazu do wymiany.Podstawa to czyste filtry.
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 09:50
agrabsabi napisał/a:
...no i jeszcze jedno uciążliwe falowanie obrotów na lpg bieg jałowy w 2.3 NG
agarb ten typ silnika nie jest idealny do gazu, zreszta sam o tym wiesz i pewnie zakaldy tak jak mowisz na chwile obecna nic nie pomogą
to chyba tak juz jest ze jeden motor jest bardziej podatny na instalacje gazową a inny mniej.....
co prawda nic nowego do tematu nie wniosłem, ale jak by mnie wkurzało falowanie obrotow i problemy z gazem to zapewne bym zdemontowal instalke albo jej nie uzywał!!!!
sam smiagam na PB - choc słyszałem ze jednopunkty bardzo dobrze sie adpotują pod instalacje LPG
Ja słyszałem że silniki audi bardzo dobrze sobie radzą z gazem i popieram to czy to gażnik czy jedno punktowy czy pełna szpryca to i tak powinno być ok
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 14:50
niestety to nie jednopunk ani pełna szpryca ani gaźnik
to wtrysk mechaniczny który bardzo nie lubi lpg i tu choć niechętnie zgodzę się z rafiim
instalka jest nowa i wszystko pozostałe też
ja nie żałuję kaski na wymiany i przeglądy no a niunia już z gazichem kupiona była... ogólnie da się z tym żyć ale jakby ktoś znał receptę na to oprócz tego co już wszyscy wiemy to z góry dzięki
Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 218
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 10:01
Tez mam 2,3 NG i zgodze sie z Agrabem, że ten silnik nie za bardzo toleruje lpg ale powiem szczerze że mi to nieszczęsne "falowanie" pojawiło się dopiero teraz gdy zaczęło sie robic wilgotno. Pewnie to zasługa przewodów i kopułki bo swoje lata juz mają i niedługo klasyfikują sie do wymiany a co do strzałów to zauważyłem że występuja one tylko przez głupotę właściciela. W mojej QP gaz strzela tylko jak silnik jest zimny (czyt. czasem chcąc zaoszczedzic troche benzyny od razu staram sie go przełączyć na gaz i wtedy strzela-dokładnie zdarzyło sie to 2 razy:) Jeżeli nagrzeje sie choc troche tego małego potworka to później nie ma problemów ze strzałami.
w swojej instalacji na początku miałem podłączony silniczek krokowy do gazu ale znajomy odradzil mi to rozwiazanie. Od jakiegoś czasu silniczek krokowy lezy w garazu a jego miejsce zajęła zwykla śruba i powiem szczerze ze jest dużo lepiej.
Jeden z naszych kolegów z Kraśnika (tez ma COUPE) pokazywał mi kiedyś jak w swoim 2.3 NG zamontował (sam zreszta) BLOS'a. Nie jest to łatwe bo wszyscy wiemy ile tam jest miejsca w okolicach filtra ale on podobno ma juz wprawe i po montazu problem strzałów i falowania obrotów znikł także może to jest jakies rozwiązanie....
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 21:19
maślak napisał/a:
co to jest bloss bo mi też obroty falują w a4??
najprościej tłumacząc to tak jakby gaźnik gazowy
bardzo fajna rzecz do starszych typów układów zasilania i przydatna jak życie pokazało do wtrysków mechanicznych
a do A4 to sobie sekwencję zamontuj albo jeździj na benzynce
i nie słuchaj ludzi że można zwykły mieszalnik montować bo masz aluminiowy kolektor dolotowy gówno prawda
sam rodzaj kolektora nie warunkuje doboru instalacji gazowej
ma na to wpływ jescze wiele innych czynników
choćby elektronika sterująca mieszanką i pracą silnika czy nawet sam rodzaj zasilania
owszem można to oszukać i często praktykuje się to ale... takie rozwiązania są o kant d...upy rozbić
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:07
maślak napisał/a:
co to jest bloss bo mi też obroty falują w a4??
agrab w bardzo prosty sposob odp. na to pytanie
innymi slowy mowiac blos jest to mikser o zmiennym przekroju, w zaleznosci od zapotrzebowania silnika. moze byc = mikserowi o sr. <10 mm na wolnych obrotach i mikserowi o sr. sporo przekraczajacej 45 mm przy duzym obciazeniu gdy przelot jest calkowicie otwarty.
blos wytwarza praktycznie stale podcisnienie przy kazdych warunkach pracy!!!! powoduje on b. precyzyjne i dokladne dawkowanie gazu!!!
agrab kiedys ci opowiadalem ze kolega zalozyl blos'a w takim samym silniku NG i jak narazie no problem oto link http://www.audi80.pl/view...&highlight=blos <------ duzo ciekawej wiedzy w tym temacie!!!!
Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 10:07
mało sie na tym znam ale u mnie jest założo0na sekwencja więc blos mi raczej nie potrzebny. czyli za wolne obroty odpowiedzialny bedzie silniczek krokowy albo jakiś zawór od recyrkulacji spalin o którym czytałem na innym forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach