FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: .Gelo.
Nie Paź 28, 2007 15:39
problem z LPG
Autor Wiadomość
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 12:19   

[quote="agrabsabi"]
PONURY napisał/a:
Szukam dobrego gaziarza który sprwadzi całą instalacje, przeczyśći co tam trzeba, sprawdzi wielozawór czy nie oszukuje itd. Najlepiej taki warsztat gdzie zrobią mi to od ręki i nie bede musiał dłuczo czekać na odbiór. W rozsądniej cenie.


ja polecam zaklad w klikawie za puławami. tylko jak mieszkasz w lblnie to bedziesz miał ladny kawałek drogi. kilku moich znajomych już tam zakładalo i zero problemów. tu masz adres i tel: 24-122 Gora Puławska Klikawa, ul. Puławska 81 , tel; 081-880-52-80, kom: 602808524, Mam nadzieje że pomogłem. pozdr
 
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 13:12   

ja slyszalem o b. dobrym zakladzie na lotniczej i na spoldzielczosci pracy (na gorce)
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
tede LOP 
Widać, że się stara

Auto: AUDI A4 I AUDI B4 COUPE
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 18
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 10:48   

ja tez polecam zaklad w klikawie troche daleko ale w miare szybko instaluja bo mi zalozyli wciagu kilku godzin i ceny tez maja konkurecyjne
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Nie Gru 23, 2007 22:57   

poczytałem posty w tym temacie od początku i jaki wniosek :roll:
gaz jest super dla większości użytkowników :S
tylko dziwi mnie że niektórzy piszą że jest super :spoko:

ale jak im strzela i przepływki rozwala :fucku:
to tego tu nie piszą i cicho siedzą :mad:

w ten sposób sobie nie pomożemy :( :(

...no i jeszcze jedno :roll: uciążliwe falowanie obrotów na lpg bieg jałowy w 2.3 NG

wie ktoś coś na ten temat :roll: bo warsztaty niestety nie :mad:
_________________

 
 
suchy 
znawca
wanniarz


Auto: Audi 100 C3/Ford Fiesta
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 89
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 00:00   

ja we wszystkich swoich samochodach gaz robiłem w transwagu na łęczyńskiej w Lbn i jestem z nich bardzo zadowolony
_________________
pranie tapicerki samochodowej
info na pw
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 09:06   

Pierwsza sprawa gaz musi być dobrze dobrany do każdego silnika drugie jest zima samochód będzie paliłwięcej mój pali teraz jakieś 16l po mieście jak sie nie wściekam jak troche dusze to i 20 gaz byłustawiany na łęczyńskiej po trzecie podstawa tro dobra stacja zgazem ja tankuje na orlenie i nigdy na ich gaz nie narzekam po czwarte wymiana filtrów to podstawa ja wymieniam od gazu co jakieś 5-6 tysięcy km a od powietrza co 8 tyś km.Jeżeli samochud strzela dusi sie na gazie a na benzynie jest ok może być filtr gazu do wymiany.Podstawa to czyste filtry.
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 09:50   

agrabsabi napisał/a:
...no i jeszcze jedno uciążliwe falowanie obrotów na lpg bieg jałowy w 2.3 NG

agarb ten typ silnika nie jest idealny do gazu, zreszta sam o tym wiesz i pewnie zakaldy tak jak mowisz na chwile obecna nic nie pomogą ;-(
to chyba tak juz jest ze jeden motor jest bardziej podatny na instalacje gazową a inny mniej.....
co prawda nic nowego do tematu nie wniosłem, ale jak by mnie wkurzało falowanie obrotow i problemy z gazem to zapewne bym zdemontowal instalke albo jej nie uzywał!!!!
sam smiagam na PB - choc słyszałem ze jednopunkty bardzo dobrze sie adpotują pod instalacje LPG
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 10:26   

Ja słyszałem że silniki audi bardzo dobrze sobie radzą z gazem i popieram to czy to gażnik czy jedno punktowy czy pełna szpryca to i tak powinno być ok
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Gru 24, 2007 14:50   

niestety to nie jednopunk ani pełna szpryca ani gaźnik :(
to wtrysk mechaniczny który bardzo nie lubi lpg i tu choć niechętnie zgodzę się z rafiim :spoko:
instalka jest nowa i wszystko pozostałe też ;)
ja nie żałuję kaski na wymiany i przeglądy ;) no a niunia już z gazichem kupiona była... ogólnie da się z tym żyć ale jakby ktoś znał receptę na to oprócz tego co już wszyscy wiemy to z góry dzięki :spoko:
_________________

 
 
Lukas23 
drifter
....LIVE FAST....


Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 218
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 10:01   

Tez mam 2,3 NG i zgodze sie z Agrabem, że ten silnik nie za bardzo toleruje lpg ale powiem szczerze że mi to nieszczęsne "falowanie" pojawiło się dopiero teraz gdy zaczęło sie robic wilgotno. Pewnie to zasługa przewodów i kopułki bo swoje lata juz mają i niedługo klasyfikują sie do wymiany a co do strzałów to zauważyłem że występuja one tylko przez głupotę właściciela. W mojej QP gaz strzela tylko jak silnik jest zimny (czyt. czasem chcąc zaoszczedzic troche benzyny od razu staram sie go przełączyć na gaz i wtedy strzela-dokładnie zdarzyło sie to 2 razy:) Jeżeli nagrzeje sie choc troche tego małego potworka to później nie ma problemów ze strzałami.

w swojej instalacji na początku miałem podłączony silniczek krokowy do gazu ale znajomy odradzil mi to rozwiazanie. Od jakiegoś czasu silniczek krokowy lezy w garazu a jego miejsce zajęła zwykla śruba i powiem szczerze ze jest dużo lepiej.

Jeden z naszych kolegów z Kraśnika (tez ma COUPE) pokazywał mi kiedyś jak w swoim 2.3 NG zamontował (sam zreszta) BLOS'a. Nie jest to łatwe bo wszyscy wiemy ile tam jest miejsca w okolicach filtra ale on podobno ma juz wprawe i po montazu problem strzałów i falowania obrotów znikł także może to jest jakies rozwiązanie....
_________________

 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 15:56   

u mnie kpl zapłon nowy więc nie strzela :spoko:
...tylko falowanie
zaczynam powaqżnie rozpatrywać blossa ;)
sam go zresztą nie jednej osobie doradzałem :D
_________________

 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 16:40   

co to jest bloss bo mi też obroty falują w a4??
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 21:19   

maślak napisał/a:
co to jest bloss bo mi też obroty falują w a4??

najprościej tłumacząc to tak jakby gaźnik gazowy ;)
bardzo fajna rzecz do starszych typów układów zasilania i przydatna jak życie pokazało do wtrysków mechanicznych :spoko:

a do A4 to sobie sekwencję zamontuj albo jeździj na benzynce 8)

i nie słuchaj ludzi że można zwykły mieszalnik montować bo masz aluminiowy kolektor dolotowy :> gówno prawda :>

sam rodzaj kolektora nie warunkuje doboru instalacji gazowej

ma na to wpływ jescze wiele innych czynników :roll:
choćby elektronika sterująca mieszanką i pracą silnika czy nawet sam rodzaj zasilania :roll:

owszem można to oszukać i często praktykuje się to ale... takie rozwiązania są o kant d...upy rozbić :/
_________________

 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:07   

maślak napisał/a:
co to jest bloss bo mi też obroty falują w a4??

agrab w bardzo prosty sposob odp. na to pytanie
innymi slowy mowiac blos jest to mikser o zmiennym przekroju, w zaleznosci od zapotrzebowania silnika. moze byc = mikserowi o sr. <10 mm na wolnych obrotach i mikserowi o sr. sporo przekraczajacej 45 mm przy duzym obciazeniu gdy przelot jest calkowicie otwarty.
blos wytwarza praktycznie stale podcisnienie przy kazdych warunkach pracy!!!! powoduje on b. precyzyjne i dokladne dawkowanie gazu!!!

agrab kiedys ci opowiadalem ze kolega zalozyl blos'a w takim samym silniku NG i jak narazie no problem oto link http://www.audi80.pl/view...&highlight=blos <------ duzo ciekawej wiedzy w tym temacie!!!! :spoko:
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 10:07   

mało sie na tym znam ale u mnie jest założo0na sekwencja więc blos mi raczej nie potrzebny. czyli za wolne obroty odpowiedzialny bedzie silniczek krokowy albo jakiś zawór od recyrkulacji spalin o którym czytałem na innym forum.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam