FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 220 TD
Autor Wiadomość
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Sty 28, 2008 23:41   

Tak z czystej ciekawości co ten Masers i Rogal stunował????
_________________
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 22:12   

marewel napisał/a:
Nie wiedzialem ze TTomek to najblizszy tuner w województwie.Mam nadzieje ze nie doprowadzi do bankructwa Masersa i Rogala :haha:


gdzie jest napisane najbliższy czy jedyny ????



A na spokojnie , wracając do tematu:

auto było tylko u nas hamowane ...
i chociaż przyznaję rację V-Maxxx'owi , że można to jednym lub dwoma ruchami młotka zrobić , to właściciel auta wybrał drogę bardziej "poznawczą" i to tylko i wyłacznie jego sprawa ... przynajmniej nie było to ślepie nabycie na allegro cud pudełka z rezystorem za 350 zeta ...

Na marginesie muszę stwierdzić , że przy pomiarze na całym podwórku pociemniało jakby juz conajmniej 18 godzina była... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze ze wrota były otwarte bo nie widzielibyśmy wyjścia :wow:

[ Dodano: Wto Sty 29, 2008 22:19 ]
sylipp napisał/a:

ale prawdopodobnie przyczyną tego był brak nawiewu zimnego powietrza na intercooler podczas pomiaru. Pewnie więc i moc po przeróbce też byłaby wyższa.


gówno prawda , maks dwa konie zostały stracone , temp otoczenia była ok 3-5 st., to o ile zmieniła się w dolocie w czasie pomiaru trwającego niecałe 10 sec ??? i ile przez to poległo na pomiarze ? ja wiem ale nie zamierzam tego tłumaczyć po raz n-ty , to inercja a nie obciążeniówka !!!

Poniesło Cie Tomaszku :mrgreen: wyedytowałem co by cooltura była :spoko:
Ostatnio zmieniony przez QSY Sro Sty 30, 2008 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 22:49   

A gdzie wsadzic opornik zeby podniesc cisnienie na turbinie,to moze by tak nie kopcil?
Ostatnio zmieniony przez marewel Czw Sty 31, 2008 18:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
sylipp 
Widać, że się stara

Auto: Honda civic
Skąd: Łęczna
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 39
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 22:56   

marewel napisał/a:
A gdzie wsadzic opornik zeby podniesc cisnienie na turbinie,to moze by tak nie kopcil

Przy turbinie jest regulacja. Tak zostało podniesione ciśnienie. A co do kopcenia to wszyscy szybko uciekali z podwórka :D .
A tak na poważnie to był skrajny opornik głównie do testu. Na codzień auto jeżdzi na mniejszej dawce paliwa (chociaż wyższej niż seria) i kopcenie jest w normie (za sprawą podniesionego ciśnienia doładowania).
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 23:06   

Czyli ta turbina jest sterowana czysto mechanicznie a nie jak w Tdi za pomoca n75?
Ostatnio zmieniony przez marewel Sro Sty 30, 2008 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:38   

marewel napisał/a:
mozesz mnie spotkac codziennie na silowni o 20.


to wiele wyjaśnia w kwestii poziomu Twoich wypowiedzi ... pomyśl nad ćwiczeniem umysłu...

osiłkiem nie jestem aby mierzyć się z jakimś "mięśniem" , ale skoro to Twój jedyny argument w dyskusji to może zacznę ćwiczyć mięśnie :> :> :> cel uświęca środki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: może to ograniczy zaniżanie poziomu forum przez oderwane od hantla wypowiedzi.........
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 21:50   

TTomek napisał/a:
... to może zacznę ćwiczyć mięśnie :> :> :> cel uświęca środki ...




Tak pozatym fajny Rover coby na temat było.
_________________
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 21:57   

panowie bez cisnien prosze :mrgreen:
_________________

 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 22:19   

oczywiście ciśnień nie ma :D :D :D

MACIOR napisał/a:
Tak pozatym fajny Rover coby na temat było.


oczywiście , sam byłem zaskoczony tym jak to "pudełko" zareagowało na zwyczajne, liniowe
przekłamanie... do tej pory jak mierzylismy takie "autorskie" pomysły to zazwyczaj autka traciły na momencie do 2500-3000 ok 10-15KM po czym zyskiwały 10KM ponad serie , przy czym do tych 3000 kopciły niemiłosiernie , znacznie bardziej niż ten "rower"...
może to kolejny TDI , do tej pory niedocedniony przez tunerów , obok 1,9TDI VW w którym drzemie potencjał....
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 18:29   

TTomek napisał/a:
autka traciły na momencie do 2500-3000 ok 10-15KM po czym zyskiwały 10KM ponad serie , przy czym do tych 3000 kopciły niemiłosiernie

Na momencie czy na mocy?

I nie placz ze sie czepiam.
_________________
1.9 TDI co po nocach Ci się śni
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 20:48   

a jak myslisz?

najpierw odpowiedz na pytanie co ten Masers i Rogal stunowal
_________________
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 21:51   

marewel napisał/a:
Na momencie czy na mocy?


literówka... Nm ale traciły na mocy i momencie...a czy naprawdę jest ważne czy 10 czy 7 ??? czy 15 ???
 
 
 
sylipp 
Widać, że się stara

Auto: Honda civic
Skąd: Łęczna
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 39
Wysłany: Pią Lut 01, 2008 15:21   

TTomek napisał/a:
a czy naprawdę jest ważne czy 10 czy 7 ??? czy 15 ???

Przyrost ilościowy Nm też ma znaczenie, ale o wiele większe krzywa momentu obrotowego. Właśnie co z tego, że ma więcej niż seria, jak w zakresie obrotów którego na codzień nie wykorzystuje się. Głównie chodzi o przyrost momentu w zakresie 1500 - 2800rpm, który w praktyce jest najbardziej odzcuwalny. Jak pomykałem tym utem na trasie byłem pod wrażeniem osiągów. Podczas wyprzedzania TIRa na V biegu rozpędzałem się od 90km/h, a jak już go wyprzedziłem miałem 140km/h. Trwało to na prawdę krótko.
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Lut 01, 2008 15:47   

taki eksperyment robiłem w swojej primerze 2.0 N/A zanim wsadziłem turbo i samochód cały się wysadził :mrgreen:
było to mierzone u TTomka, przed uturbieniem, już na odprężonym silniku, tylko że w tym przypadku włożyłem potencjometr w czujnik temp silnika
rezultat z tego co pamiętam był na poziomie 7km i nie wiem ile Nm ale na pewno na korzyść
jednak ból w tym przypadku był taki, że w benzynie za duża dawka paliwa oznacza rozrzedzony olej i lipę w dłuższym czasie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam