FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpórka
Autor Wiadomość
palkerson 
Specjalista
Pałkerson


Auto: Mazda 323f BG
Skąd: Świdnik
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 127
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 13:41   

crOOchy napisał/a:
od dołu tzn pod silnikiem? na dolnych końcówkach amortyzatora?


nie wiem bo dolnych nie zakłądałem więc się w temat nie wgłębiałem:P



misiek napisał/a:
palkerson napisał/a:
i jesli ma się wyświechtane auto to podniejść samochód i na podniesionym zakładać...

Co znaczy wyswiechtane? Chyba nie brudne :rotfl:



hehe nie :D :D ale wyobraź sobie jak ktoś smiga polonezem po dołach i rowach ... to normalne że samochód bedzie juz nie prosty :P a przytnajmniej geomnetria będzie do kitu wtedy trzeba podnieść samochód i moze wróci do pierwotnego stanu.... a jak nie to przynajmniej usztywni kielichy by się już nie rozchodziły :D :D was to nie dotyczy raczej :D
_________________
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:06   

palkerson napisał/a:
hehe nie :D :D ale wyobraź sobie jak ktoś smiga polonezem po dołach i rowach ... to normalne że samochód bedzie juz nie prosty :P a przytnajmniej geomnetria będzie do kitu wtedy trzeba podnieść samochód i moze wróci do pierwotnego stanu.... a jak nie to przynajmniej usztywni kielichy by się już nie rozchodziły :D :D was to nie dotyczy raczej :D


ej no sorry ja śmigam polonezem po dołach :mad:













i jest zabawa :mrgreen: :mrgreen:
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:35   

crOOchy napisał/a:
palkerson napisał/a:
:D :D was to nie dotyczy raczej :D

ej no sorry ja śmigam polonezem po dołach :mad:

Mysle ze pelnoletniego samochodu o przebiegu w setkach tysiecy dotyczy jaknajbardziej ;)
Czyli na podniesionym samochodzie sie zaklada? Jak podniose za sanki pod silnikiem (rowno po srodku przodu) to wystarczy nie?
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:57   

mój jeszcze nie jest pełnoletni, a przebieg 160 tys ;)



dobre pytanie, w którym miejscu podnosić, w sumie mógłbym za ucho holownicze podnieść bo jest na środku, ale czy to dobre rozwiązanie?
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
palkerson 
Specjalista
Pałkerson


Auto: Mazda 323f BG
Skąd: Świdnik
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 127
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 16:30   

crOOchy napisał/a:
ej no sorry ja śmigam polonezem po dołach :mad:

i jest zabawa :mrgreen: :mrgreen:

nic nie mam do polonezów :D chodziło mi raczej o zmęczenie materiału :)

misiek napisał/a:
Mysle ze pelnoletniego samochodu o przebiegu w setkach tysiecy dotyczy jaknajbardziej ;)
Czyli na podniesionym samochodzie sie zaklada? Jak podniose za sanki pod silnikiem (rowno po srodku przodu) to wystarczy nie?


dokładnie im bardziej zmęczony samochód tym bardziej polecam rozpórki :)


crOOchy napisał/a:
dobre pytanie, w którym miejscu podnosić, w sumie mógłbym za ucho holownicze podnieść bo jest na środku, ale czy to dobre rozwiązanie?


oby oba koła znajdowały się w góre zeby nie było nacisku na kielichy :) (oba koła w górze)

wteedy zakłąda się idealnie dopasowaną rozpórkę i dokręca mocno śruby a jak sie ma rozpórkę ze śrubą rzymską to po prostu skręcić by było sztywno ale nie za bardzo.... :)
_________________
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 16:33   

palkerson napisał/a:
oby oba koła znajdowały się w góre zeby nie było nacisku na kielichy (oba koła w górze)


wystarczy jak przod jest w gorze (moze byc na zabach po boku, ew na zwyklych podnosnikach za progi)...
palkerson napisał/a:
a jak sie ma rozpórkę ze śrubą rzymską to po prostu skręcić by było sztywno ale nie za bardzo....


takiej rozporki to nie ma sensu za bardzo zakladac... najlepsza jest zwykla "bez regulacji" chyba ze auto juz nie trzyma fabrycznych wymiarow to wtedy nie da sie innej niz na "srube rzymska" :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
palkerson 
Specjalista
Pałkerson


Auto: Mazda 323f BG
Skąd: Świdnik
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 127
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 20:11   

Jaqub

dokładnie ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam