FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
KYB AGX czy warto? używał ktoś?
Autor Wiadomość
adilsm 
drifter
letko wtajemniczony


Auto: MB 190e
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 494
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 19:08   KYB AGX czy warto? używał ktoś?

Czy używał ktoś z forumowiczów amortyzatorów z regulacją KYB AGX?

Interesuje mnie jak jest z trwałością?

Czy się nadają do zwykłych sprężyn?

No i czy warto to wogóle kupić czy lepiej zainwestować w coś innego :D
_________________
W201 anthracite grey metallic :hoho:
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 20:46   

Pracujesz w AE :D u dystrybutora tych amortyzatorów i pytasz się Nas? :D
ADiiiiii !
AGX -> regulowana twardość.
Możesz je stosowac do seryjnych sprężyn i sportowych-> producent określa jak bardzo moga być obniżone i naprawde lepiej nie przesadzać.
Przy ostrej jeździe auto na seryjnych sprężynach trzyma tor jazdy, nie ucieka, nie skacze i nadmiernie nie nurkuje.
Jak ktoś to kiedys okręślił "sprężysta sztywność".
Przy ustawieniu bardzo komfortowym wozisz jajka i szkło bez żadnej obawy.
Gwarancja 24miesiące mówi za siebie.
W USA bardzo chwalone u nas niedocenione ( portfel ).
Nie wiem czy sa już w ofercie do MB 190.
Zainteresuj się także SRultra. Będziesz zadowolony, są wzmocnione i utwardzone ale bez regulacji ( czyt: tańsze :D ) przeznaczone do sportowej jazdy.
Także możesz stosować do seryjnych sprężyn i sportowych ( max 35mm ).
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 20:56   

A ile taka impreza mniej więcej?? Bo ojcu w pasku się kończą a tą kanapą nie da się normalnie jeździć :| . Do S6 też będę chciał to wsadzić :D .
 
 
adilsm 
drifter
letko wtajemniczony


Auto: MB 190e
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 494
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 22:05   

Vesti napisał/a:
Nie wiem czy sa już w ofercie do MB 190.


Co prawda katalog pokazuje, że tylko do 16v ale myślę że to niema większego znaczenia...a pytam bo rzadko występują przeważnie ludzie biorą najtańsze :fucku:

Co do SRultra też się zastanawiam, troszkę tańsze od AGX ale niewiem czy nie będzie lepiej dopłacić tych kilka zł i kupić regulowane...

Sportowych sprężyn mam dość więc napewno zostawiam fabryczne bo poprostu nie da się jeździć po lbnie jak nokia6510 wchodzi pod przedni zderzak na styk ;)

KOSA, trzeba by zobaczyć w katalogu czy są do w/w modeli a później ewentualnie o cenie dyskutować :spoko: poślij mi na pw dane autek

Vesti, dzięki za info

A czy ktoś używał w swoim aucie takie gadżety? Czy tylko wiedza książkowa?
_________________
W201 anthracite grey metallic :hoho:
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 23:20   

adilsm napisał/a:
Vesti, dzięki za info

A czy ktoś używał w swoim aucie takie gadżety? Czy tylko wiedza książkowa


Wiedza praktyczna.
Jazda Golfem IV, Octavią na serii i po zmianie.

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 23:21 ]
adilsm napisał/a:
KOSA, trzeba by zobaczyć w katalogu czy są do w/w modeli a później ewentualnie o cenie dyskutować poślij mi na pw dane autek

Dojścia jeszcze mam wiec poproszę więcej info.
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 20:33   

Odgrzewam kotleta, padly mi amory z przodu- wie ktos gdzie dostane agx'y lub sr ultra w dobrej cenie? Ew. czy AL-KO nadaja sie do w miare sportowej jazdy, jezeli tak to jaki model? W swojej ibi mam seryjne w miare twarde i obnizone o 15 mm zawieszenie.
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 20:51   

AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne.
_________________
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 21:06   

jak ktos chce amory na dluzej to polecam KONI :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 21:24   

MACIOR napisał/a:
AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne.

B6stki do izy kosztuja 1.600-zł, a ile wychodzą Kayaby AGX? Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :
1. b6/b8 - 1.600
2. agx'ami - wlasnie, po ile? bo w necie info brak
3. ori zawias z cupry - cena podobna do b6/b8
4. ta-technix- ~ 1100
5. al-ko - nie mam bladego pojecia za ile, ale czytając po roznych forach ludzie sobie to chwala :roll:
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 10:54   

zainteresuj sie weitec hicon gtn / dobry stosunek jakosc do ceny
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 19:46   

Polecam KYB SR Ultra, przewiduje fabrycznie opcję obniżonego zawieszenia i polecam kierować swoje poszukiwania ta zasadą.

W przypadku twojego auta dostepny jest tylko tył.. z SR Ultra..
AGX nie przewiduje opcji twojego auta.. niestety.. KYB odpada.

Pozdro..
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 23:07   

noodl3s napisał/a:
Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :


Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu..
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 09:14   

Vesti napisał/a:
Polecam KYB SR Ultra, przewiduje fabrycznie opcję obniżonego zawieszenia i polecam kierować swoje poszukiwania ta zasadą.

W przypadku twojego auta dostepny jest tylko tył.. z SR Ultra..
AGX nie przewiduje opcji twojego auta.. niestety.. KYB odpada.

Pozdro..

Takie sluchy mnie doszly, ale nie bylem pewien. Dzieki :spoko:

Jaqub napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :


Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu..

Właśnie bałem się tego Ta technixa, wole wydac raz a porządnie. Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy. Nie mam zamiaru obniżać auta (i tak w wersji sport jest -15mm) więc zdecydowałem się na b6stki, na razie wsadzam przod, bo tyl ( sprawność - 80%) jest u mnie tak lekki ze na razie nie widze sensu zmiany . Jeżeli tył będzie się dziwnie zachowywał to wtedy wsadze b6stki na tyl.
Jeszcze raz dzieki :spoko:
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 18:18   

noodl3s napisał/a:
Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy


to nie wiem kto takie legendy rozglasza i raczej na KONI nie jezdzil... u mnie po 70tys km wszystko jest igla a kola to 17" lato/zima i troche na 19"tce latalem :spoko:
bilstein tez bardzo dobry wybor... b6 jest posredni bo b8 juz duzo sztywniejszy...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam