Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 20:46
Pracujesz w AE u dystrybutora tych amortyzatorów i pytasz się Nas?
ADiiiiii !
AGX -> regulowana twardość.
Możesz je stosowac do seryjnych sprężyn i sportowych-> producent określa jak bardzo moga być obniżone i naprawde lepiej nie przesadzać.
Przy ostrej jeździe auto na seryjnych sprężynach trzyma tor jazdy, nie ucieka, nie skacze i nadmiernie nie nurkuje.
Jak ktoś to kiedys okręślił "sprężysta sztywność".
Przy ustawieniu bardzo komfortowym wozisz jajka i szkło bez żadnej obawy.
Gwarancja 24miesiące mówi za siebie.
W USA bardzo chwalone u nas niedocenione ( portfel ).
Nie wiem czy sa już w ofercie do MB 190.
Zainteresuj się także SRultra. Będziesz zadowolony, są wzmocnione i utwardzone ale bez regulacji ( czyt: tańsze ) przeznaczone do sportowej jazdy.
Także możesz stosować do seryjnych sprężyn i sportowych ( max 35mm ).
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 20:33
Odgrzewam kotleta, padly mi amory z przodu- wie ktos gdzie dostane agx'y lub sr ultra w dobrej cenie? Ew. czy AL-KO nadaja sie do w miare sportowej jazdy, jezeli tak to jaki model? W swojej ibi mam seryjne w miare twarde i obnizone o 15 mm zawieszenie.
AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne.
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 21:24
MACIOR napisał/a:
AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne.
B6stki do izy kosztuja 1.600-zł, a ile wychodzą Kayaby AGX? Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :
1. b6/b8 - 1.600
2. agx'ami - wlasnie, po ile? bo w necie info brak
3. ori zawias z cupry - cena podobna do b6/b8
4. ta-technix- ~ 1100
5. al-ko - nie mam bladego pojecia za ile, ale czytając po roznych forach ludzie sobie to chwala
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 23:07
noodl3s napisał/a:
Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :
Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu..
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 09:14
Vesti napisał/a:
Polecam KYB SR Ultra, przewiduje fabrycznie opcję obniżonego zawieszenia i polecam kierować swoje poszukiwania ta zasadą.
W przypadku twojego auta dostepny jest tylko tył.. z SR Ultra..
AGX nie przewiduje opcji twojego auta.. niestety.. KYB odpada.
Pozdro..
Takie sluchy mnie doszly, ale nie bylem pewien. Dzieki
Jaqub napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :
Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu..
Właśnie bałem się tego Ta technixa, wole wydac raz a porządnie. Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy. Nie mam zamiaru obniżać auta (i tak w wersji sport jest -15mm) więc zdecydowałem się na b6stki, na razie wsadzam przod, bo tyl ( sprawność - 80%) jest u mnie tak lekki ze na razie nie widze sensu zmiany . Jeżeli tył będzie się dziwnie zachowywał to wtedy wsadze b6stki na tyl.
Jeszcze raz dzieki
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 18:18
noodl3s napisał/a:
Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy
to nie wiem kto takie legendy rozglasza i raczej na KONI nie jezdzil... u mnie po 70tys km wszystko jest igla a kola to 17" lato/zima i troche na 19"tce latalem
bilstein tez bardzo dobry wybor... b6 jest posredni bo b8 juz duzo sztywniejszy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach