podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś
a chcesz possać ??? i dalej tak jest jeżeli ktoś przelicza zdobycie w takim silniku +5KM na ilość butli gazu możliwych za tą kasę do zatankowania ...
chcesz konkretny przyrost KM i Nm ...no problem...przynajmniej dla mnie , reszta...szczególnie finansowa...zależy od Ciebie...
co skośnooka wolnossąca benzyna ma do tematu ???
resztę napisał Ci Qsy
[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 21:12 ]
iiyama napisał/a:
Mastersi otworzyli swój oddział http://ctv.prv.pl/
jakieś recenzje i uwagi? bo Ci z warszawy są OK po przeczytaniu o nich na necie.
albo polecicie kogoś innego.
seata ibize z 130km na 160km by się przydało.
z ilu schodów chłopie spadłeś ???
ten fakt mial miejsce co najmniej 4 lata temu i tyleż co najmniej lat ma ta strona a Ty odkrycia dokonujesz w 2009
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sob Paź 24, 2009 08:31
sprawa już załatwiona , zdrowy motorek , bardzo przyjemnie przyjął 31,35 czas wtrysku przy doładowaniu @4krpm 1,35bara (seria przy tych obrotach 1,25bara) tak więc turbo jest bezpieczne , tym bardziej że pozbyłem sie wady seryjnego programu jaką są chwilowe overboosty do 1.8bara . Po modyfikacji autko ma chwilowy overboost na 1.5bara , by za chwile ustabilizować się na 1,45bara i 1,35bara @ redline
Moc szacuje na ~165-170km w zależnośći od temp zewnetrznych , bo już po modzie przy zewnętrznej temp 10?C iza na seryjnym smicu łapała 60C w dolocie. Jeśli w lecie nie będzie poddymiać , to dołożymy troszke paliwa
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Wto Lis 24, 2009 09:57
iiyama napisał/a:
szukam ciekawego rozwiązania zakupu i montażu większego IC?
ma ktoś namiary na fachowca w Lublinie?
co do montażu to także polecam chłopaków z FW Motorsport- poprawiali u mnie dolot i wszystko wyszło cacy. Natomiast jeżeli chodzi o cooler to nie kombinuj i wsadzaj od BPX'a. Po dokupieniu dwóch ori mocowań (koszt jakieś 50pln) pozostaje Ci tylko dorobienie orurowania.
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 12:41
uderz do mamootha na forum sr , lub do firmy kls z wrocka , powinni pomóc. Co do wydajnosci bpxa , to nie jest on jakis mega wydajny , ale do tych 200-210koni starcza.
Jeśli w planach masz większe moce , to moze warto odrazu założyć cos wydajniejszego.
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 19:01
nie oszukujmy się , do ~200koni starczy każdy fmic , jakość rdzenia nie ma tu większego znaczenia. Silnik TDi nie zasysa jakiś kosmicznych ilośći powietrza żeby aż tak stresować się wyborem rdzenia. Co nie zrobisz będzie dużo lepsze od seryjnego rozwiązania , które uważam za pomyłke konstruktora . Jak ma być tanio , to jakiś chinol z re5pecta , te coolery oferują dużo dużo więcej niż kosztują
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach