FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
chip już jest! Teraz szukam IC
Autor Wiadomość
Kruchy 
DRUGA ZOLTA KARTKA
MOTOR PANY


Auto: Jeszcze Troche
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 587
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 14:45   

Cytat:
podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś


Nie takie rzeczy tam robią...
_________________
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pią Paź 23, 2009 20:01   

kroli napisał/a:
iiyama napisał/a:
Techmax Tuning Turystyczna 9. ;)


podjedź do nich benzynowym japończykiem to postoją pokręcą głową i powiedzą że nie da rady - przynajmniej tak było kiedyś


a chcesz possać ??? i dalej tak jest jeżeli ktoś przelicza zdobycie w takim silniku +5KM na ilość butli gazu możliwych za tą kasę do zatankowania ...
chcesz konkretny przyrost KM i Nm ...no problem...przynajmniej dla mnie , reszta...szczególnie finansowa...zależy od Ciebie...

co skośnooka wolnossąca benzyna ma do tematu ??? :wow: :wow:
resztę napisał Ci Qsy

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 21:12 ]
iiyama napisał/a:
Mastersi otworzyli swój oddział http://ctv.prv.pl/
jakieś recenzje i uwagi? bo Ci z warszawy są OK po przeczytaniu o nich na necie.
albo polecicie kogoś innego.
seata ibize z 130km na 160km by się przydało.


z ilu schodów chłopie spadłeś ???

ten fakt mial miejsce co najmniej 4 lata temu i tyleż co najmniej lat ma ta strona :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a Ty odkrycia dokonujesz w 2009 :spoko:
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Sob Paź 24, 2009 08:31   

sprawa już załatwiona , zdrowy motorek , bardzo przyjemnie przyjął 31,35 czas wtrysku przy doładowaniu @4krpm 1,35bara (seria przy tych obrotach 1,25bara) tak więc turbo jest bezpieczne , tym bardziej że pozbyłem sie wady seryjnego programu jaką są chwilowe overboosty do 1.8bara :) . Po modyfikacji autko ma chwilowy overboost na 1.5bara , by za chwile ustabilizować się na 1,45bara i 1,35bara @ redline
Moc szacuje na ~165-170km w zależnośći od temp zewnetrznych , bo już po modzie przy zewnętrznej temp 10?C iza na seryjnym smicu łapała 60C w dolocie. Jeśli w lecie nie będzie poddymiać , to dołożymy troszke paliwa :)
 
 
 
iiyama 
Widać, że się stara


Auto: Ibiza 2003 ASZ+
Skąd: Bronowice
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 34
Wysłany: Sob Paź 24, 2009 10:07   

dzięki Slg

Ibizka lata, czekam tylko jeszcze na suchy asfalt :D (testy wkrótce)

Auto naprawdę zacnie się odpycha, jestem bardzo zadowolony ale na jak długo to zobaczymy bo teraz apetyt rośnie w miarę jedzenia.

PS. co jeszcze fajne jest to sprawdziłem spalanie, do kielc w trasie wyszło 4,1L ON hehe

[ Dodano: Sob Paź 24, 2009 11:13 ]
KIT GTO napisał/a:
jedź do Michała, jak go nie zawiało :)


dopiero dzisiaj zrozumiałem ten żart ;)
 
 
sedan_3 
Nowiciusz ;>

Auto: --
Skąd: LSM
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 3
Wysłany: Wto Paź 27, 2009 08:25   

czy to taka ibiza z nadkolem robionym? bo takie cos widzialem na solidarnosci wczoraj wieczorem?
 
 
xXx 
znawca
Brum Brum


Auto: Turbocharged
Skąd: Sławinek
Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 68
Wysłany: Wto Paź 27, 2009 14:28   

Nie
_________________
Born to drive...
 
 
 
iiyama 
Widać, że się stara


Auto: Ibiza 2003 ASZ+
Skąd: Bronowice
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 34
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 21:23   

szukam ciekawego rozwiązania zakupu i montażu większego IC?

ma ktoś namiary na fachowca w Lublinie?
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 21:48   

iiyama, polecam FWmotorsport.pl moze nie LUBLIN ale do SWIDNIKA jest rzut beretka :mrgreen: :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Wto Lis 24, 2009 09:57   

iiyama napisał/a:
szukam ciekawego rozwiązania zakupu i montażu większego IC?

ma ktoś namiary na fachowca w Lublinie?

co do montażu to także polecam chłopaków z FW Motorsport- poprawiali u mnie dolot i wszystko wyszło cacy. Natomiast jeżeli chodzi o cooler to nie kombinuj i wsadzaj od BPX'a. Po dokupieniu dwóch ori mocowań (koszt jakieś 50pln) pozostaje Ci tylko dorobienie orurowania.
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
iiyama 
Widać, że się stara


Auto: Ibiza 2003 ASZ+
Skąd: Bronowice
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 34
Wysłany: Nie Lis 29, 2009 11:19   

hmm ciężko namierzyć od bpxa poza aso ale szukam dalej...
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 12:41   

uderz do mamootha na forum sr , lub do firmy kls z wrocka , powinni pomóc. Co do wydajnosci bpxa , to nie jest on jakis mega wydajny , ale do tych 200-210koni starcza.
Jeśli w planach masz większe moce , to moze warto odrazu założyć cos wydajniejszego.
 
 
 
paoloz 
znawca

Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 94
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 09:56   

do iby ładnie pasuje cooler od iveco pieknie sie mieści i daje rade do ponad 200hp
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 14:37   

paoloz napisał/a:
do iby ładnie pasuje cooler od iveco pieknie sie mieści i daje rade do ponad 200hp

Z tego co wiem, to iveco nie daje rady w dieslu. Jeżeli chcesz rzeźbić to zawsze jeszcze można wsadzić chłodnicę z arl'a - też jakieś wyjście.
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 19:01   

nie oszukujmy się , do ~200koni starczy każdy fmic , jakość rdzenia nie ma tu większego znaczenia. Silnik TDi nie zasysa jakiś kosmicznych ilośći powietrza żeby aż tak stresować się wyborem rdzenia. Co nie zrobisz będzie dużo lepsze od seryjnego rozwiązania , które uważam za pomyłke konstruktora :) . Jak ma być tanio , to jakiś chinol z re5pecta , te coolery oferują dużo dużo więcej niż kosztują :)
 
 
 
vwwww 
Nowiciusz ;>

Auto: Vw
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 3
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 00:20   

A co z IC od VW T5?? Wkońcu kosztuje niewiele a sporo osób to montuje, do jakich mocy on wystarcza?? Jaki koszt montażu takiego coolera by był??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam