Porsche 911 Sport Classic Porsche Exclusive to dział, który spełnia każdą zachciankę klienta. Spod jego ręki wychodzą najbardziej indywidualne i luksusowe modele tej marki. Teraz dla najwierniejszych klientów Porsche przygotowało swoisty powrót do przeszłości. Nazwano go 911 Sport Classic.
Opisywany przez nas samochód zbudowany został na bazie Porsche 911 Carrera S. Auto czerpie pełnymi garściami z bogatej historii modelu. Np. przedni i tylni spojler stanowią nawiązanie do legendarnego modelu Carrera RS 2.7 z 1973 r. Poza tym tę wersję poznamy po 19-calowych, malowanych na czarno alufelgach, zmienionemu dachowi oraz unikatowemu malowaniu nadwozia. Charakterystyczną cechą tej wersji jest poszerzenie tyłu o 44 mm.
We wnętrzu klient odnajdzie nie stosowane nigdy wcześniej w żadnym Porsche materiały. I tak np. deska rozdzielcza została obszyta wysokogatunkową skórą w kolorze Espresso Nature, a fotele pokryto skórą połączoną z tkanymi włóknami. Auto napędzane jest przez 3,8-litrowy silnik, który na tę okazję wzmocniono, mający teraz 408 KM. Zmianom uległ również układ hamulcowy, który teraz wyposażony jest w ceramiczne tarcze. W serii znajdziemy także sportowe zawieszenie PASM, które obniża nadwozie o 20 mm.
Volkswagen Golf VI R
Sportowa wersja R Golfa, dostępna są już w ofercie polskich salonów Volkswagena. Wprowadzając ten model do sprzedaży koncern udowadnia, że sportowe osiągi i zwiększenie mocy może iść w parze z obniżeniem zużycia paliwa. Golf R o mocy 270 KM dzięki nowoczesnemu silnikowi TSI z turbodoładowaniem spala tylko 8,5 litra, czyli o 2,2 litra (21 %) mniej, niż jego poprzednik.
Zamiast silnika sześciocylindrowego montowanego dotychczas w modelach R z tego segmentu, zastosowano tutaj czterocylindrowy, dwulitrowy silnik TSI. Napędzany na wszystkie koła Golf R (moment obrotowy 350 Nm między 2.500 a 5.000 obr./min) przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy (Golf R z DSG: 5,5 sekundy) i osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość 250 km/h. Jednym ze zmienionych elementów tego wyjątkowego Golfa są seryjne diodowe światła do jazdy w dzień. Volkswagena Golfa R można już zamawiać w cenie od 133.040 zł.
Sportowa wersja R Golfa, dostępna są już w ofercie polskich salonów Volkswagena. Wprowadzając ten model do sprzedaży koncern udowadnia, że sportowe osiągi i zwiększenie mocy może iść w parze z obniżeniem zużycia paliwa. Golf R o mocy 270 KM dzięki nowoczesnemu silnikowi TSI z turbodoładowaniem spala tylko 8,5 litra, czyli o 2,2 litra (21 %) mniej, niż jego poprzednik.
Zamiast silnika sześciocylindrowego montowanego dotychczas w modelach R z tego segmentu, zastosowano tutaj czterocylindrowy, dwulitrowy silnik TSI. Napędzany na wszystkie koła Golf R (moment obrotowy 350 Nm między 2.500 a 5.000 obr./min) przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy (Golf R z DSG: 5,5 sekundy) i osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość 250 km/h. Jednym ze zmienionych elementów tego wyjątkowego Golfa są seryjne diodowe światła do jazdy w dzień. Volkswagena Golfa R można już zamawiać w cenie od 133.040 zł.
A mi sie oba nie podobają z zewnatrz,a właściwości jezdnych nie miałem i zapewne nie prędko bede miał okazje testować Choć S3 ma jedną niepodważalną przewagę...wiadomo ze wygra z golfem ankiete na Najpiękniejszy na Allegro ...
Ja tam wole Focusa RS
ooo tak, Focus RS rządzi, konkurencja dalekoooo zostaje w tyle Nie bez powodu jest najszybszym seryjnym autem przednio napędowym. Szkoda tylko, że nie ma dostępnego pomarańczowego koloru jak było w wersji ST.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach