FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bodek
Sro Wrz 26, 2007 11:24
NOwości Motoryzacyjne/CIEKAWOSTKI I inne..
Autor Wiadomość
Upierdliwy 
speed demon
aka Clio


Auto: 525
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 3635
Wysłany: Czw Lut 18, 2010 13:19   

No mnie się bardzo podoba :spoko:
Ale widziałbym ją w jakichś fajnych olorach, czyli egzotycznych, lub pastelowych jakiś :P
 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 20:41   



http://carcity.se/275/144...a-RS5-Coup.html
_________________
AUTOMATY...
 
 
Upierdliwy 
speed demon
aka Clio


Auto: 525
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 3635
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 23:20   



http://moto.onet.pl/143111,6378240,2,zdjecie.html :dzizas:
 
 
 
sebas126p 
drifter
FWD hahahaha


Auto: 323F BG 1.6 16V
Skąd: Lubartów
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 396
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 21:29   

Porsche 911 Sport Classic



Porsche Exclusive to dział, który spełnia każdą zachciankę klienta. Spod jego ręki wychodzą najbardziej indywidualne i luksusowe modele tej marki. Teraz dla najwierniejszych klientów Porsche przygotowało swoisty powrót do przeszłości. Nazwano go 911 Sport Classic.

Opisywany przez nas samochód zbudowany został na bazie Porsche 911 Carrera S. Auto czerpie pełnymi garściami z bogatej historii modelu. Np. przedni i tylni spojler stanowią nawiązanie do legendarnego modelu Carrera RS 2.7 z 1973 r. Poza tym tę wersję poznamy po 19-calowych, malowanych na czarno alufelgach, zmienionemu dachowi oraz unikatowemu malowaniu nadwozia. Charakterystyczną cechą tej wersji jest poszerzenie tyłu o 44 mm.

We wnętrzu klient odnajdzie nie stosowane nigdy wcześniej w żadnym Porsche materiały. I tak np. deska rozdzielcza została obszyta wysokogatunkową skórą w kolorze Espresso Nature, a fotele pokryto skórą połączoną z tkanymi włóknami. Auto napędzane jest przez 3,8-litrowy silnik, który na tę okazję wzmocniono, mający teraz 408 KM. Zmianom uległ również układ hamulcowy, który teraz wyposażony jest w ceramiczne tarcze. W serii znajdziemy także sportowe zawieszenie PASM, które obniża nadwozie o 20 mm.

Volkswagen Golf VI R



Sportowa wersja R Golfa, dostępna są już w ofercie polskich salonów Volkswagena. Wprowadzając ten model do sprzedaży koncern udowadnia, że sportowe osiągi i zwiększenie mocy może iść w parze z obniżeniem zużycia paliwa. Golf R o mocy 270 KM dzięki nowoczesnemu silnikowi TSI z turbodoładowaniem spala tylko 8,5 litra, czyli o 2,2 litra (21 %) mniej, niż jego poprzednik.
Zamiast silnika sześciocylindrowego montowanego dotychczas w modelach R z tego segmentu, zastosowano tutaj czterocylindrowy, dwulitrowy silnik TSI. Napędzany na wszystkie koła Golf R (moment obrotowy 350 Nm między 2.500 a 5.000 obr./min) przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy (Golf R z DSG: 5,5 sekundy) i osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość 250 km/h. Jednym ze zmienionych elementów tego wyjątkowego Golfa są seryjne diodowe światła do jazdy w dzień. Volkswagena Golfa R można już zamawiać w cenie od 133.040 zł.
_________________

 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 22:24   

Cytat:
Sportowa wersja R Golfa, dostępna są już w ofercie polskich salonów Volkswagena. Wprowadzając ten model do sprzedaży koncern udowadnia, że sportowe osiągi i zwiększenie mocy może iść w parze z obniżeniem zużycia paliwa. Golf R o mocy 270 KM dzięki nowoczesnemu silnikowi TSI z turbodoładowaniem spala tylko 8,5 litra, czyli o 2,2 litra (21 %) mniej, niż jego poprzednik.
Zamiast silnika sześciocylindrowego montowanego dotychczas w modelach R z tego segmentu, zastosowano tutaj czterocylindrowy, dwulitrowy silnik TSI. Napędzany na wszystkie koła Golf R (moment obrotowy 350 Nm między 2.500 a 5.000 obr./min) przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekundy (Golf R z DSG: 5,5 sekundy) i osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość 250 km/h. Jednym ze zmienionych elementów tego wyjątkowego Golfa są seryjne diodowe światła do jazdy w dzień. Volkswagena Golfa R można już zamawiać w cenie od 133.040 zł.


to ja wybieram S3
_________________
AUTOMATY...
 
 
sebas126p 
drifter
FWD hahahaha


Auto: 323F BG 1.6 16V
Skąd: Lubartów
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 396
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 23:03   

A mi sie oba nie podobają z zewnatrz,a właściwości jezdnych nie miałem i zapewne nie prędko bede miał okazje testować :) Choć S3 ma jedną niepodważalną przewagę...wiadomo ze wygra z golfem ankiete na Najpiękniejszy na Allegro :D :rotfl: ...
Ja tam wole Focusa RS :fucku:
_________________

 
 
 
Robal91 
Specjalista
ŁAAAAAAA__:)););)


Auto: Omega B
Skąd: Lublin
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 180
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 23:31   

ooo tak, Focus RS rządzi, konkurencja dalekoooo zostaje w tyle :mrgreen: Nie bez powodu jest najszybszym seryjnym autem przednio napędowym. Szkoda tylko, że nie ma dostępnego pomarańczowego koloru jak było w wersji ST.

:piwo: sebas126p
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam