FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem: gaz,płyn chłodniczy,co jeszcze...?!
Autor Wiadomość
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pią Lut 02, 2007 22:52   

kukluxxx napisał/a:
po dłuzszej jezdzie musiałem dolać okolo 0,5litra..


postaw go w jakims suchym miejscu najlepiej garaz (ale zostaw otwarte drzwi zebys sie nie udusil)... odpal... niech zlapie temp. jak zlapie temp to trzymaj go na wyzszych obrotach (nie na max ale tak z tysiac czy 1.5 tys nizej)... i obserwuj czy gdzies nie sika plynem... jesli tak to zlokalizuj przeciek i po sprawie...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
kukluxxx 
Widać, że się stara

Auto: mb
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 23
Wysłany: Sob Lut 03, 2007 04:42   

dzieki chłopaki,jednak stara niemiecka robota nie wygra z nowymi pomysłami polskich magików...okazało się iż zle nałożyli zacisk na jednej z gumowych rurek.Samochód działa;) teraz aż się boję bo mam drugi do zagazowania ale sekwencją,ciekawe co się tutaj będzie działo-mam nadzieję,że niewiele;)
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Sob Lut 03, 2007 07:50   

czyli był niewielki wyciek :mrgreen:
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Nie Lut 04, 2007 08:52   

tak OT : Jakiego merca masz znaczy się którą S-Klase ? :D
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
truespinmice 
prawdziwy tuner
www.supra-team.pl


Auto: Stazza JA, MA70
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 635
Wysłany: Wto Lut 06, 2007 18:53   

Dobra, po paru dniach sprawa wygląda tak:

1) Auto dość szybko się nagrzewa - szybko wskakuje na 90stopni i cały czas trzyma tą (lub bliską) temperature. Tak w przedziale 85-90stopni. Nawet jak jade - nie w mieście - to temp nie spada poniżej tych (powiedzmy) 80stopni. Przedtem spadała i to znacznie (czasem nawet do niebieskiej linii). Teraz stoi jak zahipnotyzowana w przedziale +-10stopni.

2) Woda już się nie gotuje (nawet po przekroczeniu 110stopni). Ciekawe dlaczego wiatrak na chłodnicy tak późno zaczyna działać (dopiero przy temp. ok. 110stopni).

3) Nie czuć w aucie już "zdechłego szczura".

4) Póki co , to parownik nie zamarza , ale przecież nie było ujemnej temperatury przez ostatnie dni ;)

ps. to mój 4-setny post 8)
_________________
Starion Klub Polska
Supra-Team
7M Power
156.com.pl
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Lut 06, 2007 20:40   

truespinmice napisał/a:
4) Póki co , to parownik nie zamarza , ale przecież nie było ujemnej temperatury przez ostatnie dni


parownik nawet latem mozna zamrozic... lpg jest ciekly a w parowniku jest zmieniany w faze lotna do czego potrzeba temp. ostatnio musialem spuscic opary ze zbiornika (auto juz nie chcialo jechac) a w butli jeszcze ciutka byla i przy odkrecaniu rurek jak uchodzily resztki to wszsytko zamarzalo...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
truespinmice 
prawdziwy tuner
www.supra-team.pl


Auto: Stazza JA, MA70
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 635
Wysłany: Wto Lut 06, 2007 23:05   

Jaqub napisał/a:
truespinmice napisał/a:
4) Póki co , to parownik nie zamarza , ale przecież nie było ujemnej temperatury przez ostatnie dni


parownik nawet latem mozna zamrozic... lpg jest ciekly a w parowniku jest zmieniany w faze lotna do czego potrzeba temp. ostatnio musialem spuscic opary ze zbiornika (auto juz nie chcialo jechac) a w butli jeszcze ciutka byla i przy odkrecaniu rurek jak uchodzily resztki to wszsytko zamarzalo...


widać człowiek uczy się z czasem ;) ......"niektórzy potrzebują szkół ja potrzebuje czasu..." -L.W.
_________________
Starion Klub Polska
Supra-Team
7M Power
156.com.pl
 
 
kukluxxx 
Widać, że się stara

Auto: mb
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 23
Wysłany: Sro Lut 07, 2007 05:42   

Kamil napisał/a:
tak OT : Jakiego merca masz znaczy się którą S-Klase ? :D


Problem dotyczył w126 SEC
 
 
truespinmice 
prawdziwy tuner
www.supra-team.pl


Auto: Stazza JA, MA70
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 635
Wysłany: Sob Mar 03, 2007 21:56   

Kolejny nius:
po 600km trasie musiałem dolać troche ponad 0.5l borygo, gdzieś sobie uciekło :|
_________________
Starion Klub Polska
Supra-Team
7M Power
156.com.pl
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sob Mar 03, 2007 23:45   

Oj dziura, dziura - co za pech!
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam