FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
po co sportowe sprężyny ...
Autor Wiadomość
wilku 
speed demon

Auto: ...
Skąd: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 3215
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 19:22   

ja w astrze miałem -35 i jezdziło sie tak samo dobrze jak na serii :) mniej sie przeginał na zakretach :D
_________________
"nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."

www.shift-r.com




Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 21:03   

Kamil napisał/a:
A próbowaliście hamować ostro na dołach przy zawiasie -50mm ??

Trudno wychamować jak auto podskakuje...2 razy miałęm krytyczną sytuacje i ledwo wychamowałem...to jest minus sport sprężyn (no chyba ze ma sie kumplet : sport spręż + sport amory - to wtedy moze ten efekt jest niewidoczny-niewiem)


Dokładnie chodzi mi nawet o taki przykład..

Nie korzystacie z tego zawiasu ( sport springi seria amorki ) w 100%..
Przy szybszej jeżdzie auto podskakuje.. amortyzator ma dłuższy skok i próbuje wymusic to na krótszych springach.. powodując syndrom galaretki mojej babci..
Siłą woli zwalniacie..
Pokonujecie zakręty troche szybciej.. wiadomo.. twardszy spring.. auto mniej się pochyla..
Wszystko jest cacy do momentu kolein, ew powielonych wgłębień w jezdni..
Auto już nie jest takie fajne w prowadzeniu.. ( galaretka )
Przy kpl. zestawie auto prowadzić naprawde dobrze.. bardziej twardo odczuwalne są dołki od powyższego zestawu.
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 22:01   

Moim zdaniem to jest tak jakby ktos zapytal, po co alufelgi przeciez takze są malo praktyczne, latwo je uszkodzic i poza wyglądem nie wiele dają.
Sportowe springi powodują, ze auto wyglada agresywniej troszke sportowo, no i delikatnie poprawiają zachowanie auta w zakretach...ale bez amorow nie są niepraktyczne, nie oszukujmy sie. :roll:
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 22:33   

Kamil napisał/a:
PS: mam sprężyny do Corsy B do sprzedania po taniości :) 4 czerowne monstra -50mm bodajże


Poszlo pw co i jak , ja nie potrzebuje bo mam caly zawias sport ;)
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:26   

Rysiek napisał/a:
Sportowe springi powodują, ze auto wyglada agresywniej troszke sportowo, no i delikatnie poprawiają zachowanie auta w zakretach

:spoko:
Rysiek napisał/a:
ale bez amorow nie są niepraktyczne, nie oszukujmy sie

Nikt nie piszę że są nie praktyczne..
Zapewne do poprawy chociaż min właściwości jezdnych wystarczą same springi..
Jednak polskie drogi i sytucaję na nich pokazują wade takiego zestawu..
O tym piszę..
Wolałbym 100% kpl amorek+ spring... ( moja osobista ocena )
Zadaje sobie z tego sprawę.. że wszystko to koszta $

Bezpieczeństwo jest bezcenne.. ( teraz możecie sobie na mnie użyć )
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:50   

Vesti napisał/a:
[

Bezpieczeństwo jest bezcenne.. ( teraz możecie sobie na mnie użyć )


:you_bicz:

:D



Ja swoje zdanie podtrzymuje. Alko plus moje springi i nie widze zadnych problemow z jazda i bezpieczenstwem poza tym ze mniej komfortowo.
Wyslawianych przez AE kayab nie zaloze(ylem) gdyz nie maja w ofercie do hgty (zwykle sa, ale nie o takich mowimy).

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 10:59 ]
Rysiek napisał/a:

Sportowe springi powodują, ze auto wyglada agresywniej troszke sportowo, no i delikatnie poprawiają zachowanie auta w zakretach...ale bez amorow nie są niepraktyczne, nie oszukujmy sie. :roll:


Jezeli masz amory jeszcze z fabryki czyli prawie 20 letnie to sie nie dziwie ze tylko wyglad springi ci poprawily :D :D :D .
Z tym delikatnym poprawieniem zachowania auta w zakretach to troche cie sie pomylilo, bo duzo lepiej jest. Samochod ci sie nie przechyla jak pojebany, a przez co bardziej jest 4 kolami na asfalcie a nie 2, dzieki czemu zakret mozesz pokonac szybciej i bezpieczniej.
Gdybym nie planowal puntem jezdzic w kjsach to bym wyjal springi, by miec bardziej komfortowy samochod(tylko przez to ze to jest pojebany kraj). Ale ze chce czasem po torze pojezdzic i ze lepiej samochod sie trzyma na tych sprezynach to narazie tego nie robie. Ale poki co jest dylemat.
Zas jezeli wyjade z tego kraju na pol roku (bo takie sa plany) to dylematu zadnego nie bedzie a springi zostna , bo tylko po polsce plomby wypadaja. Przez bosnie sie lepiej jedzie jak tu u nas.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 10:13   

Vesti napisał/a:
Wolałbym 100% kpl amorek+ spring... ( moja osobista ocena )
Zadaje sobie z tego sprawę.. że wszystko to koszta $

Bezpieczeństwo jest bezcenne.. ( teraz możecie sobie na mnie użyć )


ale dobry zestaw (nowy) to tez duza oszczednosc.
bo sportowe odpowiedniki (dobrej firmy) maja duzo wieksza wytrzymalosc i zywotnosc. wiadomo ze taniej jest kupic 4razy najtansze amorki i najtansze sprezyny ale przeciez nie o to tu chodzi :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 11:06   

pocałuj sie w ∞

Za złamanie zasad
! dostajesz OSTRZEŻENIE !


Dostajesz 2 ostrzeżenie
Jeszcze jeden taki numer i masz znowu miesiąć wakacji
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Ostatnio zmieniony przez daniel Czw Maj 10, 2007 10:50, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sro Maj 09, 2007 19:44   

po zamontowaniu na tył ... doszedłem do wniosku ...


SPORTOWE SPRĘŻYNY NA NAWIERZCHNIE TAKIE JAK W LUBLINIE SĄ DO pupy
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
dema 
Widać, że się stara

Auto: audi
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 37
Wysłany: Sro Maj 09, 2007 20:15   

Paweel napisał/a:
po zamontowaniu na tył ... doszedłem do wniosku ...


SPORTOWE SPRĘŻYNY NA NAWIERZCHNIE TAKIE JAK W LUBLINIE SĄ DO pupy

e tamm ;) skocz do Wrocławia to stwierdzisz że na Narutowicza wczoraj asfalt kładli :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam