FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik po remoncie i ... dymi
Autor Wiadomość
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Lip 15, 2007 21:43   

TTomek napisał/a:

powalona 'nowa" szkoła składania silników ...nie rozumiem po jaki ch%$ wymieniać pierścienie nie robiąc honowania , nawet ręczną honownicą :o :o :o

bez tego cały remont można sobie w pupe wsadzić , tak delikatnie mówiąc.,..


z tego co pamietam jak w punto wymienialem pierscionki to mi nie honowali. po fabryce bylo jeszcze slady widac. i co?? i wszystko jest oki.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Lip 15, 2007 22:03   

Zależy jakie pierścienie kupowałeś, ja raz trafiłem na takie że po 2tysiach nie było śladu po nich :D a drugie układały się dobre 15tyś.
_________________
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Pon Lip 16, 2007 21:26   

TTomek napisał/a:
Cytat:
Nie,nie honowalem.


powalona 'nowa" szkoła składania silników ...nie rozumiem po jaki ch%$ wymieniać pierścienie nie robiąc honowania , nawet ręczną honownicą :o :o :o

bez tego cały remont można sobie w pupe wsadzić , tak delikatnie mówiąc.,..


Mysle ze zrobilem wiecej takich remontow niz ty i reklamacji jeszcze nie mialem,ponadto po przebiegu 300tys masz jeszcze slady po honowaniu?Bo nie wydaje mi sie,a silnik chodzi.

Wracajac do Hondy to jestem w trakcie zakladania innych gumek zaworowych,gdyz stare wydaja sie jakies za duze.Wydaja sie jakby byly o innej srednicy i z innego silnika chyba 1,4 zamiast 1.5
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Lip 17, 2007 23:19   

myślę , że jest bardzo możliwe , że zrobiłeś wiecej takich remontów niż ja i wcale tego nie neguję...
jednak swoją wiedzę posiadam i wiem , że lekkie honowanie nie zaszkodzi , a nawet pomoże przy "układaniu" sie nowych pieścionków.

pilachgt napisał/a:
z tego co pamietam jak w punto wymienialem pierscionki to mi nie honowali. po fabryce bylo jeszcze slady widac. i co?? i wszystko jest oki.


jest to bardzo prawdopodobne , jednak jak się raz czy dwa uda nie znaczy , że za 7 razem trzeba rozbierać motor bo jednak bez tego nie poszło wszystko jak należy.

"Porysowana" powierzchnia tulei ma swoje czysto fizyczne uzasadnienie utrzymywania filmu olejowego na jej powierzchni i jeżeli posiadasz tak precyzyjne oko aby stwierdzić , że dany motor obędzie sie bez tego , to gratuluję ...ja wolę nie ryzykować... i też silniczki latają bez niebieskiej smugi za sobą....
zresztą remonty silnika to nie są moje "ulubione" zajecia w tej chwili , więc moge sie tylko wypowiadać na podst. doświadczeń z ostatnich lat .

Na podstawie tego nadal będę się upierał , że silnik wymaga honowania ( może nie fiatowski bo ten i tak warczy jakby sie zacierał co 5 min i tak ... choć taka operacja mu nie zaszkodzi) ale Honda ma sie znacznie lepiej po honowaniu ,szczególnie wysilona....



[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 00:23 ]
marewel napisał/a:
ponadto po przebiegu 300tys masz jeszcze slady po honowaniu.Bo nie wydaje mi sie,a silnik chodzi.


sądzę , że jednak mało silników widziałeś lub im się słabo przyglądałeś (przynajmniej tak wynika z tej wypowiedzi).
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Czw Lip 19, 2007 15:24   

Tak masz racje,widzialem tylko ta honde w srodku i starego malucha ktorego wyrzucilem na zlom.I do dzisiaj bede honowal nawet tuleje w starym trabancie,tylko ciekawe kto mi za to zaplaci.
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Lip 19, 2007 17:52   

Jak to kto, klient. Honowanie kosztuje 40zeta za 4 gary więc kurka straszny majątek, ale rób jak chcesz twoja brocha.
_________________
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pon Lip 23, 2007 23:46   

marewel napisał/a:
Tak masz racje,widzialem tylko ta honde w srodku i starego malucha ktorego wyrzucilem na zlom.I do dzisiaj bede honowal nawet tuleje w starym trabancie,tylko ciekawe kto mi za to zaplaci.


generalnie po wprowadzeniu ponownym papierów mistrzowskich biję do Ciebie jako pierwszy na "terminy" jako uczeń , tymczasem... wbrew pozorom ma to znaczenie nawet w w/w dwusuwie , chociaż ciut mniejsze, i dalej będę się upierał przy swoim , chociażby dlatego że koszt jest niewielki (przy użyciu własnej honownicy to tylko kilka PLN + trochę czasu , przy zleceniu firmie tak jak napisał Macior , ew. ciut drożej ) a efekt znacząco pozytywniejszy dla działania motoru a co za tym idzie długoterminowego zadowolenia kieszeni klienta...

[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 00:49 ]
no chyba ze " generalkę " robisz za 150-200 zeta to faktycznie nie ma z czego zabulić za honowanie 8)
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 21:56   

Wymienilem pierścionki i narazie jest ok.Honowanie 40zl ok,ale trzeba wyjac silnik.
TTomek jak skończysz już szkole i założysz swój zakład i przyjedzie do ciebie klient który powie ci "jak najtaniej bo nie mam kasy,a i tak niedługo sprzedam to 22 letnie auto"to mu honuj.Ja nie mam zamiaru bo mam to w pupci.Dla mnie ten silnik nie nadawał sie do jakiegokolwiek remontu.A generalki to robiłem w polonezach i fiatach i wychodziło z częściami 1500zl,to pomyśl ile by kosztowało w hondzie.
_________________
1.9 TDI co po nocach Ci się śni
 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 22:07   

marewel napisał/a:
TTomek jak skończysz już szkole i założysz swój zakład i przyjedzie do ciebie klient który powie ci "jak najtaniej bo nie mam kasy


tekst roku! :rotfl:
_________________
AUTOMATY...
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 22:19   

Cytat:
Wymienilem pierścionki i narazie jest ok.Honowanie 40zl ok,ale trzeba wyjac silnik.


Nie trzeba, jonesway robi ręczne honownice pod wiertarke do nabycia w Promotorze na tatarach, Techsame na Nałęczowskiej (tam gdzie kiedyś był Citroen)

Cytat:
TTomek jak skończysz już szkole i założysz swój zakład i przyjedzie do ciebie klient który powie ci "jak najtaniej bo nie mam kasy,a i tak niedługo sprzedam to 22 letnie auto"to mu honuj.


Tomek chyba goni takich klientów do warsztatów niższej kategori :mrgreen:

Cytat:
A generalki to robiłem w polonezach i fiatach i wychodziło z częściami 1500zl,to pomyśl ile by kosztowało w hondzie.


Coś koło 600 zeta w częściach.
_________________
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 23:28   

marewel napisał/a:
przyjedzie do ciebie klient który powie ci "jak najtaniej bo nie mam kasy,a i tak niedługo sprzedam to 22 letnie auto


to mu odpowiadasz : " LIFE IS BRUTAL and fulas zasadzkas".

btw mam dla Ciebie robotę , trzeba mi zrobić w passacie z 85 generalkę zawiechy i hamulców, ale jako że auto warte jest 1500 to maksymalnie mogę Ci zapłacić 500 (z częściami) :mrgreen:

niestety im starsze auto tym droższy remont (oczywiście w odniesieniu do ceny auta) ,
posiadanie auta powyżej 15 lat to niestety dość drogie hobby ...

Wracajac do tematu :moje zdanie jest takie , że honowanie powinno być i tyle , a zdanie klienta nt temat mam głęboko w #Q# , chociażby dlatego że on szybko zmieni zdanie jak posłuchasz jego płaczu po czym coś pójdzie nie tak...
wtedy po pupci dostaniesz tylko ty , bo on oczywiście "tylko" sugerował bo się nie zna , a kasę by znalazł , albo by sprzedał parcha , a może poszliby do lasu...bo szwagier powiedział...
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 09:28   

MACIOR napisał/a:


Coś koło 600 zeta w częściach.

Generalka to wymiana tlokow na wieksze,szlif cylindrow,walu,obrobka glowcy,osiowanie walka rozrzadu itp,hmm masz racje same tloki to jakies 600zl.
 
 
 
Cybek 
Widać, że się stara
fanaudi


Auto: 80 B4 1,9 TD Avant '94
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 25
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 10:01   bek

Wracając do początku tematu. Statyczny kąt wtrysku ustawiony i dymi dalej. Na biało. Tylko przy rozruchu. Woda w garach??? Czy przy nieszczelnych pierścieniach dymi na biało? Może spróbować odłączyć odmę?
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 11:52   

jakbyś miał wode w garach , to w najgorszym wypadku miałbyś pogięte korby , w najlepszym wywalałoby płyn chłodniczy z powodu przedmuchu do płaszcza wodnego. Zakładam że kąt wtrysku jest poprawnie ustawiony , więc teraz wypadałoby sprawdzić czy układ paliwowy i sama pompa wtryskowa nie jest zapowietrzona (bąbelki w przewodzie paliwowym)
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 15:30   

marewel napisał/a:
MACIOR napisał/a:


Coś koło 600 zeta w częściach.

Generalka to wymiana tlokow na wieksze,szlif cylindrow,walu,obrobka glowcy,osiowanie walka rozrzadu itp,hmm masz racje same tloki to jakies 600zl.



W takim wypadku kupuje się drugi silnik i wkłada, zresztą ty wiesz lepiej specu od chónd,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam